Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er i samme situasjon... har vært syk i 2 uker nå, men i stedet for å bli frisk, føler jeg meg verre igjen. Jeg har heldigvis en drøy uke igjen til termin, så jeg håper jeg rekker å bli frisk. Riktig god bedring til deg også! Jordmor fortalte meg at fødselen sjeldent starter hvis man ikke er helt frisk.
Hørtes ikke helt bra utJeg ble syk den dagen vannet mitt gikk.... Sykt slitsomt å ha født oppi all sykdommen. Det er først nå, 11 dager etter fødsel, at jeg er frisk igjen..
Da fins det jo enda håp for meg. 2 daga til termin
Akkurat fått? Gratulerer så mye med baby
MisunneligOh shitJeg hadde en infeksjon i kroppen da fødselen min startet sist. Endte opp med over 39 i feber under fødselenså sykdom kan også være med på å sette ting i gang også.
Hvordan gikk det å føde med feber? Frykter for å ikke ha krefter igjen til fødselUsj altså.. god bedringJeg har vært litt forkjølet i 1,5 uke nå. Hadde termin på fredag..

Håpe vi blir fort frisk. Forferdelig tungt å gå høygravid og være pjusk. Ekstra påkjenning 
Ikke bra!! God bedring til degJeg har vært forkjøla i 14 dager nå. Virker ikke som den skal gå over med det første :/
Kjennes ut som at jeg fått en tøffen i kroppen.
Tungt det her.Fikk for 13 dager siden jegHørtes ikke helt bra utDa fins det jo enda håp for meg. 2 daga til termin
Akkurat fått? Gratulerer så mye med baby
Misunnelig
![]()
Så stas! Heldige duFikk for 13 dager siden jegTakk takk!
Skulle ønske jeg også var ferdig.. men forhåpentligvis snart
Oh shitHvordan gikk det å føde med feber? Frykter for å ikke ha krefter igjen til fødsel
Men håpe virkelig ikke å gå over. Med ille bekkenplaga, lite søvn og ondt her og der, så er jeg veldig klar for å bli ferdig.
God bedringIkke bra!! God bedring til degKjennes ut som at jeg fått en tøffen i kroppen.
Tungt det her.
OkDu er så i fødselen og varm at jeg merka ikke så alt for mye til det. Kokte littmen de starta å gå med paracet også fikk jeg antibiotika intravenøst etterpå.
Kjedelig med baselusker i kroppen når man skal igjennom en så tøff jobb 
Takk takkGod bedring![]()
Takk!Usj altså.. god bedringHåpe vi blir fort frisk. Forferdelig tungt å gå høygravid og være pjusk. Ekstra påkjenning
![]()
Takk!
Jepp, det er det... Lei av whiskeystemmen også nå![]()
Men om ikke lenge, så e vi i mål og forhåpentligvis frisk og rask