Det BESTE ved å være mamma er....

Barna mine ❤ verdens beste!! Jeg er så utrolig heldig som har de!
 
All den ubegrensede kjærligheten som barna viser. Den gleden som bare de kan vise når jeg henter i barnehagen og når vi våkner på morgenen:)
 
Det er å ha plass på første rad i utviklingen av et lite menneske. Helt magisk å kunne følge disse små fra de er helt fersk og hjelpesløs til de plutselig kryper og går, gjennom latter og tårer, knall og fall.... og før du vet ordet av det slipper de hånden din og vandrer ut i verden på egenhånd.
 
Det er så mye! <3 Å se hvor sterke de små kan være. Kjærligheten, hver eneste lille milepæl, alle følelsene de kan bringe frem i oss, den oppriktige gleden de viser.
 
Og når lillemor er trøtt og vil amme. Da lener hun seg inntil meg når jeg løfter henne på armen, også sier hun "mmmmm".
 
Det er å ha plass på første rad i utviklingen av et lite menneske. Helt magisk å kunne følge disse små fra de er helt fersk og hjelpesløs til de plutselig kryper og går, gjennom latter og tårer, knall og fall.... og før du vet ordet av det slipper de hånden din og vandrer ut i verden på egenhånd.

Signerer! Så fint skrevet <3
 
Å få se barna sine vokse opp og utvikle seg og gi dem betingelsesløs kjærlighet <3
 
Å være mamma, med alt som hører med [emoji173]
 
Back
Topp