Gardin til vugge

LiteFrø

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Dette er kanskje noe jeg burde skjønne, men skulle henge en vanlig gardin opp over vugga, men på den himmelen/stativet ble det på en måte feil vei, og gardinen blir åpen på feil side. Leste et sted at noen mente man måtte klippe til, men hvor skal dette gjøres?
Noen som har en vugge med himmel som kan gi et hint om hvordan gardinen skal henges opp? :oops:
*Aldri så lite flau her altså*

Hadde himmel ganske lenge på min seng da jeg var liten og husker det var et lite hull midt på. Litt vrient å forklare med det var et snitt/hul på midten av det man fører stangen mellom. Også trer du på en og en side.

Ikke noe å være flau over! Hadde jeg ikke hatt det selv hadde jeg ikke hatt peiling ;)

Hadde himmel ganske lenge på min seng da jeg var liten og husker det var et lite hull midt på. Litt vrient å forklare med det var et snitt/hul på midten av det man fører stangen mellom. Også trer du på en og en side.

Ikke noe å være flau over! Hadde jeg ikke hatt det selv hadde jeg ikke hatt peiling ;)
;) Okei, får prøve igjen å se hva jeg får til. Er en åpning foran på "gardinstangen" som jeg kan tre gardinen på, men fikk litt problemer når gardinen skulle hele veien rundt... Får prøve en om gangen eller noe da .
Takk for svar;)

;) Okei, får prøve igjen å se hva jeg får til. Er en åpning foran på "gardinstangen" som jeg kan tre gardinen på, men fikk litt problemer når gardinen skulle hele veien rundt... Får prøve en om gangen eller noe da .
Takk for svar;)
Håper du får det til :) Husker det var skikkelig ulogisk å sette den på hehe

Back
Topp