Hvordan oppbevare vogn osv

Jeg har et stort laken over senga og moseskurven.. Stellematta har jeg fortsatt i pose bare, tror jeg skal ta den opp og legge den i sprinkelsenga under lakenet. :)

Hvor støvete er det egentlig hjemme hos folk? Har igrunn ikke streifet meg en gang at bilstolen jeg har vasket trekket til burde vært gjemt under noe for ikke å bli støvete. Den blir jo ikke akkurat skitten? Begynner nesten å føle meg som en dårlig mor allerede før han er født :(

Du er nok ikke noen dårlig mor for at du ikke har støvhysteri ;) de aller fleste har det nok rent hjemme til at det ikke skal være nødvendig å dekke til hver en ting som babyen skal være borti :) Du skal nok se at det er viktigere for babyen at du har senket skuldrene, enn at du skal løpe rundt med støvkost og laken ;)

Du er nok ikke noen dårlig mor for at du ikke har støvhysteri ;) de aller fleste har det nok rent hjemme til at det ikke skal være nødvendig å dekke til hver en ting som babyen skal være borti :) Du skal nok se at det er viktigere for babyen at du har senket skuldrene, enn at du skal løpe rundt med støvkost og laken ;)

Takk!

Her har jeg tatt på sengetøy og ordnet stellebordet. Klær og kluter i stellebordet er dekt til med en bossekk. Ellers er sengen dekket med et rent pledd. En uke igjen til termin her :) klødde sånn i fingrene etter å stelle til :)

Jeg redde opp senga, vugga og vogna for mange uker siden! Har lagt tepper over for at det ikke skulle bli støvete.. Bilstolen har jeg tatt opp kalesjen på, og bilstolposen ligger oppi og er glida igjen.. Jeg har abslolutt ikke støv på hjernen, men deilig å ha alt klart i god tid. Man vet jo aldri når babyen kommer, og noe må man jo finne på når man går sykemeldt :)

Back
Topp