Bæsj

Sistemann

Forelsket i forumet
Veit det er vanlig med hyppig avføring hos de små de første ukene? Hvor lenge varer det? Mini er 4 uker nå, å det er bæsj hele tiden! Ikke store mengdene, men nok til å lage sår stump. Slik er det om natta også...

Dette lurer jeg også på! Må man vente til de får fast føde liksom..? :bag:

Staks 9 uker, vi har bæsj i nesten hver bleie. Ofte bare litt, 4-5 cm flekk. Ikke mange bleier vi har bytta med bare tiss siden han kom. Han har skikkelige. Bæsjebleier også, 2-3 om dagen.

Såpass ja? Det blir jo så sinnsykt mye avfall når det er så ofte bleieskift. Tenkte det snart var over jeg...men da forstår jeg det kan pågå en stund til:dead:

Oi så mange bæsje bleier :/

Nei her i huset hvor snuppa er 7uker hadde vi ei bæsje bleie igår, og da hadde det gått et par dager. Før dette var det kanskje to-tre på ei uke og når hun var to uker gammel var det kanskje to ganger annen hver dag'ish.... Bare morsmelk her i huset, og tran da:)

Veldig gode tisse bleier da(som de sier) så vi er vist heldige som ikke har så mange bæsje bleier nå da ser jeg:)

Her er det et oppholdt på 1-2 dager før hun får en bæsjebleie :) og da er det helt fullt :p hun er 9 uker nå og har vell hatt det sånn i et par uker vertfall ;)

Vi har de siste ukene stort sett bare hatt en om dagen, men da er den også skikkelig heftig! Hun er 6 uker i dag.

Staks 9 uker, vi har bæsj i nesten hver bleie. Ofte bare litt, 4-5 cm flekk. Ikke mange bleier vi har bytta med bare tiss siden han kom. Han har skikkelige. Bæsjebleier også, 2-3 om dagen.

Sånn er det her og.

Oi så mange bæsje bleier :/

Nei her i huset hvor snuppa er 7uker hadde vi ei bæsje bleie igår, og da hadde det gått et par dager. Før dette var det kanskje to-tre på ei uke og når hun var to uker gammel var det kanskje to ganger annen hver dag'ish.... Bare morsmelk her i huset, og tran da:)

Veldig gode tisse bleier da(som de sier) så vi er vist heldige som ikke har så mange bæsje bleier nå da ser jeg:)
Her er det samme, går gjerne en dag mellom bæsjebleiene, men når han bæsjer er det skikkelig, opp til ryggen!

Her er det veldig sjeldent. I allefall frem til nå. Var mye de to første ukene, så sa det stopp. Ingen hard mage, for når avføringen kom var den myk.

Nå får vi en bleie i uken. Kanskje to på samme dag! Delammer.

Signerer denne! (Men vårres er bare 6 uker da)

Her er det ca en gang i døgnet, hu får mme da, så vi er litt nøye på at det kommer :)

Her varierer det litt. De første ukene kom det litt og litt nesten hele tiden :P nå er det noen dager hvor han kun har 2-3 større bleier, mens andre dager er det ganske mange med bare litt i igjen :P (han er 8 uker)

Her er det fortsatt rakettbæsj flere ganger om dagen, hvertfall 4-5 stk. Én i løpet av natta. Kan ha opptil flere klesskift på dag/ natt fordi han bæsjer seg ut. Mini er 9,5 uke.

Hun er 8 uker og det gikk for et par uker siden fra å være i hver bleie til å bare være 3 - 4 om dagen. Hun har av og til en liten flekk (våt promp) :P

Har også en sikkelig bæsje bleie, alltid mer eller mindre bæsj i alle bleiene, så er det 2-4 som er fylt til randen av bæsj per dag!

Vår er 6 uker og har ikke hatt avføring på 3 dager nå! Gruer meg litt til den kommer, må jo være temmelig heftig...

Back
Topp