heksa Elsker forumet 30 Nov 2016 #1 Jeg trenge hjelp! min stefar ønsker seg en sånn ting til å ha visper osv i på kjøkkenet. ser på en måte ut som en vase. noen som vet hva det heter???
Jeg trenge hjelp! min stefar ønsker seg en sånn ting til å ha visper osv i på kjøkkenet. ser på en måte ut som en vase. noen som vet hva det heter???
Sommerbarn16 Forumet er livet ❤ Juliskattene 2018 ❤ 30 Nov 2016 #2 heksa skrev: Jeg trenge hjelp! min stefar ønsker seg en sånn ting til å ha visper osv i på kjøkkenet. ser på en måte ut som en vase. noen som vet hva det heter??? Klikk for å utvide … Er det ikke kjøkkenredskapsholder det heter da?
heksa skrev: Jeg trenge hjelp! min stefar ønsker seg en sånn ting til å ha visper osv i på kjøkkenet. ser på en måte ut som en vase. noen som vet hva det heter??? Klikk for å utvide … Er det ikke kjøkkenredskapsholder det heter da?
heksa Elsker forumet 30 Nov 2016 #3 Sommerbarn16 skrev: Er det ikke kjøkkenredskapsholder det heter da? Klikk for å utvide … Tuuuuuuuuuuuuuusen hjertelig takk!!!!
Sommerbarn16 skrev: Er det ikke kjøkkenredskapsholder det heter da? Klikk for å utvide … Tuuuuuuuuuuuuuusen hjertelig takk!!!!
FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020 30 Nov 2016 #4 Du kan også google redskapskrukke, vi har en fin en fra Le Creuset