Da var julekjolen bestilt!

Disse har jeg også bestilt nå! Men bytta ut den svarte med den samme i rød. Kjøpte også en stripete hvit og svart. Og et par strømpebukser.

Var jo veldig mye fint der og så billig! Er jo kjedelig å bruke alt for mye penger på klær man ikke kan bruke mer enn noen måneder. Jeg kan ikke gå i jeans hver dag på jobb, og på selskapet i jula og nyttår er det hyggelig med noe fint.

Mamalicious kommer sjelden i liten nok str for meg, men fant en på ebay av merket purpless som jeg har noen ammeklær fra storesøster. Veldig fornøyd med den! Og ikke minst prisen, ca 200kr inkludert frakt ;)
Den var jo super! Bestilte den visst jeg også :D

Har dere fått kjolene nå? :D Vurderer å kjøpe samme og vil gjerne vite om dere er fornøyde :)

Har dere fått kjolene nå? :D Vurderer å kjøpe samme og vil gjerne vite om dere er fornøyde :)
Jeg har fått min og er fornøyd :D Kan evt se om jeg gidder å ta den på så du kan få se bilde om du vil? :)

Ja, gjerne det :D
Bare se bort fra at jeg ikke orket å ta på bh eller ta av de loddne ullsokkene ;)
a537f5ce2b0ab2c8fad5b9388702eee4

Bare se bort fra at jeg ikke orket å ta på bh eller ta av de loddne ullsokkene ;)
a537f5ce2b0ab2c8fad5b9388702eee4

Den var jo kjempefin på :D Takk for hjelpen, tror jeg bestiller samme kjole! Nå må jeg bare bestemme meg for farge:rolleyes:

P.S. for en fin babymage!!

Den var jo kjempefin på :D Takk for hjelpen, tror jeg bestiller samme kjole! Nå må jeg bare bestemme meg for farge:rolleyes:

P.S. for en fin babymage!!
Ingen årsak! Hehe, jeg lot mannen bestemme farge ;)
Tusen takk! :D

Back
Topp