Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg had denne liggende i kjøpeskapet. Men....Jeg er grådig skeptisk til akkurat denne☺har lest så mye drit. Ellers følger mine barn vaksinasjonsprogrammet
Noen som er i samme båt som meg.
Jeg får den heller ikke jeg er 30...jeg har kjøpt. Men får meg ikke til å ta den..Hadde tatt den selv hvis jeg fikk og ikke minst gitt til barna.
Jeg er 29år så jeg får den ikke :/
Den beskytter mot flere ulike typer av HPV-viruset, mot de som er "farligst" mtp livmorhalskreft, men også beskytter den mot HPV som gir kjønnsvorter.
Har selv hatt celleforandringer og påvist HPV sånn at jeg måtte ta biopsi, så følt på usikkerheten. Heldigvis hadde jeg HPV som var en av de lavere risiko for kreft.
Ah, hva er prisen? Det visste jeg ikke man kunneJeg får den heller ikke jeg er 30...jeg har kjøpt. Men får meg ikke til å ta den..
Ah, hva er prisen? Det visste jeg ikke man kunne![]()
Og man må ha flere?Ligger rundt 1300,- pr dose har jeg lest![]()
4000kr da3 doser som skal settes innen et år![]()

4000kr da
I og med at jeg nå ikke har planer og ha sex med noen nye er det jo kanskje ikke vits i og ta den? Evt hvis det blir aktuelt senere![]()
3600 for alle ☺Ah, hva er prisen? Det visste jeg ikke man kunne![]()
Spiller ingen rolle om du har debutert seksuelt, det er bare at du kan jo risikere at du allerede har HPV-versjonene det vaksineres mot og man får en falsk trygghet.Heilt ærlig har jeg ikke lest alt for mye på det selv endahaha
Men må vel gjør det å bestemme meg siden jeg får tatt den gratis..
Men legen min sa for 2 år siden at det ikke var nødvendig siden jeg hadde seksuelt debutert.. så derfor jeg er så usikker.. nå er jo det kommet en vaksine for dei som har hatt sex (vet ikke når den kom jeg?).
Nei, ser jeg må lese meg litt mer opp før jeg bestemmer meg ja![]()
Jepp, skjønner detHer ligger den som resept, men 3500kr er litt mye akkurat nå. Har vært gjennom biopsi etter svangerskapet grunnet endringer, så jeg tar den nok når jeg har pengene.
Her ligger den som resept, men 3500kr er litt mye akkurat nå. Har vært gjennom biopsi etter svangerskapet grunnet endringer, så jeg tar den nok når jeg har pengene.

Jepp, skjønner det![]()
Krysser fingrene for en fin biopsi![]()
Glemte å nevne at den kom tilbake negativ, men har virkelig ikke lyst til å gå gjennom det en gang til. Kan og nevne at den typen jeg hadde/har, er der ikke vaksine mot.Krysser fingrene for fin biopsi jeg også![]()