Hvordan oppbevare vogn osv

Januarbaby2017

Glad i forumet
Dere som har gjort klart alt som kan støve ned, lar dere det bare stå åpent eller dekker dere det til på noe vis?

Tenker på vogn med vognpose/dyne, stelleplass, seng og evt andre ting som står åpent :)

Ville ventet med å re opp senga til jeg kom hjem. Men legg et stort dynetrekk over så berger du:)

Vogna mangler innhold, skinn og dyne, men står fremme. Senga står uoppredd, men skrudd sammen. Vugga er ferdig ordnet og jeg har lagt et pledd over det hele :)

Vogn, vognpose, bilstol,bilstolpose, flasker, og annet utsty, liggr strengt talt på boda, litt hipp som happ.
Senga er skrudd opp, har vasket dynene, men gidder ikke legge på senga før jeg kommer hjem (svigers er ikke ferdig med å sy sengetrekkene enda uansett) og vugga manger fortsatt pynten sin, så den er ikke i hus enda.

Har ikke vasket noe, men vognen står på rommet hans :) Kan ikke se for meg at den blir støvete av å stå der. Resten skal vaskes så snart jeg gidder og da rer jeg nok hvertfall opp sprinkelsengen. Den skal han uansett ikke bruke på leeeenge, men det ser litt hyggelige ut da. Om han skal bo hos oss må han nesten tåle litt støv, ellers får vi et stort problem haha

Dere som har gjort klart alt som kan støve ned, lar dere det bare stå åpent eller dekker dere det til på noe vis?

Tenker på vogn med vognpose/dyne, stelleplass, seng og evt andre ting som står åpent :)

Vogna ligger pakket i prampack på loftet :thumleft Sengen er dekket med et lite teppe og stelleputa til stellebordet blir liggende i plasten til vi trenger den :)

Har tatt regntrekket på vogna og et teppe over bilstolten :)
Senga står klar men madrassen er fortsatt i plasten... Tenker å pakke den opp en uke før termin å legge på :)

Har tatt regntrekket på vogna og et teppe over bilstolten :)
Senga står klar men madrassen er fortsatt i plasten... Tenker å pakke den opp en uke før termin å legge på :)

Ville gjerne tatt madrassen utav plasten tidligere så den får luftet seg skikkelig før den blir redd opp :)

Vogn, vognpose, bilstol,bilstolpose, flasker, og annet utsty, liggr strengt talt på boda, litt hipp som happ.
Senga er skrudd opp, har vasket dynene, men gidder ikke legge på senga før jeg kommer hjem (svigers er ikke ferdig med å sy sengetrekkene enda uansett) og vugga manger fortsatt pynten sin, så den er ikke i hus enda.

Hvordan oppbevarer du dynene da? Vurdert å vaske de jeg også, men føler det kommer til å støve ned om jeg ikke tar trekk på :p

Har ikke vasket noe, men vognen står på rommet hans :) Kan ikke se for meg at den blir støvete av å stå der. Resten skal vaskes så snart jeg gidder og da rer jeg nok hvertfall opp sprinkelsengen. Den skal han uansett ikke bruke på leeeenge, men det ser litt hyggelige ut da. Om han skal bo hos oss må han nesten tåle litt støv, ellers får vi et stort problem haha

Har også tenkt at jeg kan re opp senga, også bare skifte før han skal bruke den. Litt støv blir det uansett, umulig å holde det støvfritt :p

Vogna ligger pakket i prampack på loftet :thumleft Sengen er dekket med et lite teppe og stelleputa til stellebordet blir liggende i plasten til vi trenger den :)

Tenkte det samme med stellematta her, men vil gjerne lufte den før bruk. Føler heller ikke den blir lufta om jeg tar ett håndkle over :p Er nok litt for opphengt i at ting skal være 100% rent/støvfritt til vi kommer hjem med han :p

Tenkte det samme med stellematta her, men vil gjerne lufte den før bruk. Føler heller ikke den blir lufta om jeg tar ett håndkle over :p Er nok litt for opphengt i at ting skal være 100% rent/støvfritt til vi kommer hjem med han :p

Den puta vi har til stellebordet er uansett "vokset" stoff på for å frastøte vann (og sikkert annet smuss :P ), så har ikke tenkt like mye på at den må luftes som andre ting i tøy ;) Drar heller over med en lunken støvklut før vi bruker den uansett om den har ligget i plasten :) (..og tutta kommer nok til å ligge på et håndkle/gasklut på den uansett ved stell, virker litt kald med det belegget på stoffet :p )

Hvor støvete er det egentlig hjemme hos folk? Har igrunn ikke streifet meg en gang at bilstolen jeg har vasket trekket til burde vært gjemt under noe for ikke å bli støvete. Den blir jo ikke akkurat skitten? Begynner nesten å føle meg som en dårlig mor allerede før han er født :(

Hvor støvete er det egentlig hjemme hos folk? Har igrunn ikke streifet meg en gang at bilstolen jeg har vasket trekket til burde vært gjemt under noe for ikke å bli støvete. Den blir jo ikke akkurat skitten? Begynner nesten å føle meg som en dårlig mor allerede før han er født :(
Støvet er overalt, hele tiden føler jeg! Kan støvsuge og neste dag er det like ille! Har barn og hund da, så skylder på de....

Hehe... Høres ut som vi tenker likt ;) Det går sikkert helt fint. Støv blir det uansett. Umulig å unngå :)

Jeg er nok litt i overkant hysterisk, er jo begrensa hvor mye støv det blir :p Jeg føler bare det støver ned om det ikke blir dekka til.

Her tror jeg ikke at det finnes et støv fnugg da det vaskes og støvsuges hver dag....hehehhehe....kun i mine graviditeter...tydeligvis en ringvirkning..men har grind/vugge og vogn stående fremme ja. Alt av tilbehør er nyvasket. Lufter ofte i tillegg til at vi har det rent og ryddig. Mannen er oppi alt av barneutstyr og omplasserer fikser flere ganger ila dagen. Så det er jo ikke helt ubebodd for å si det slik.

Back
Topp