Kjønn på UL

Lillemor27

Betatt av forumet
Har idag vært på OUL i uke 19, og jordmor kunne ikke så noen guttefant, og tror derfor det er en jente. Hun ville ikke satse karrieren sin på det, så jeg syns det er litt vanskelig å si "hun" enda. Legger ved bilder av det hun tror er kjønnsleppene. Noen som ønsker å tyde? :-) :-)

Vedlegg

• 1480358365278.jpg
    1480358365278.jpg
    67,7 KB · Visninger: 85
Skjønner godt at ho satse meir på jente enn gutt. Men skjønner godt følelsen din også.. Ikkje lett det der... Og så skal det jo sies at det er fleir som har fått feil beskjed om jente og så har det vert gutt..

Skjønner godt at ho satse meir på jente enn gutt. Men skjønner godt følelsen din også.. Ikkje lett det der... Og så skal det jo sies at det er fleir som har fått feil beskjed om jente og så har det vert gutt..
Ja, sist var det gutt og han lå meget godt til for å si det sånn :-D Har kjøpt inn nøytrale klær, har masse blått fra storebror, så kjøper vi også inn rosa. Det kan jo alltid selges om det er en gutt som gjemmer seg inni der ❤

Ja, sist var det gutt og han lå meget godt til for å si det sånn :-D Har kjøpt inn nøytrale klær, har masse blått fra storebror, så kjøper vi også inn rosa. Det kan jo alltid selges om det er en gutt som gjemmer seg inni der ❤

Ser for meg en eventuell annonse; Selges da lillesøster viste seg å være en lillebror! :D

Ikke så lett det der..

Vi så veldig tydelig at han i magen er gutt.. Så det må være nervepirrende å ikke vite 100%!

Ikke så lett det der..

Vi så veldig tydelig at han i magen er gutt.. Så det må være nervepirrende å ikke vite 100%!
Ja jeg så det til og med selv sist! Men denne krabaten i magen var så aktiv at jordmor slet med og få tatt målene. Måtte gå på do og bevege meg for å se om vi fikk bedre bilder. På tidlig UL i uke 13 sa jordmor først gutt, før hun endret seg og sa hun ble veldig usikker.

Back
Topp