Meningstorget

Har prøvd det og tjent inn et gavekort på 100 kr, men det tok tid i forhold til andre tilsvarende paneler. Ofte er omtrent halvparten av undersøkelsene man får mail om ikke tilgjengelige likevel, men de som er det funker helt greit. Ville anbefalt andre før denne, men helt ok

Okai, men er alt skattefritt siden d e betaling i gavekort o.l? Og er d bindene om man prøver?
Hvilke andre er d da?

Det er skattefritt opp til 1000 kr i året mener jeg. Man svarer bare på de undersøkelsene man vil, har ikke prøvd å melde meg ut, men går ut fra at det er fullt mulig hvis man ikke vil mer.

Jeg er også medlem av Norstat Panel, TNS Panel, Infact og YouGov, vet at det finnes flere andre også

Så da bare svarer man på undersøkelser og får penger/gavekort for det!? Virker nesten for godt til å være sant ;)

Det er veldig greit, men du må samle opp en del poeng før du kan innkassere gavekort, så man må gidde å svare på en del vås :P Men ganske gøy å få "gratis" gavekort i posten i ny og ne, både jeg og samboer gjør det, så det blir noen tusenlapper i året

Sykt mange mailer, jeg gadd ikke fortsette for godtgjørelsen tilsvarer ikke tidsbruken. Men det er i hvert fall nok av undersøkelser å svare på.

Det er veldig greit, men du må samle opp en del poeng før du kan innkassere gavekort, så man må gidde å svare på en del vås :P Men ganske gøy å få "gratis" gavekort i posten i ny og ne, både jeg og samboer gjør det, så det blir noen tusenlapper i året

Men kommer d skatt på dette??
Eg er ufør så tid til å svare på vås har eg masse tid til :P

Men kommer d skatt på dette??
Eg er ufør så tid til å svare på vås har eg masse tid til :P

På en del er det i hvert fall en grense på 1000 kr i året som du kan ta ut i gavekort uten å måtte betale skatt, tror det gjelder alle jeg er med i, og da får man opp beskjed om at man ikke kan løse inn poengene i gavekort

Det er veldig greit, men du må samle opp en del poeng før du kan innkassere gavekort, så man må gidde å svare på en del vås :p Men ganske gøy å få "gratis" gavekort i posten i ny og ne, både jeg og samboer gjør det, så det blir noen tusenlapper i året

Back
Topp