Jeg kjenner så på at jeg vet ikke om jeg klarer mer
er ofte jeg føler rett og slett avsky.
Jeg klarer ikke si "elsker deg" lenger, og jeg syns han er en uengasjert pappa.
Han ofrer ikke en ting for oss. Feks, jeg sto på kjøkkenet å laget middag, han er nettopp kommet hjem fra jobb, setter seg ned å åpner en pakke han hadde fått. Og lille hyler etter oppmerksomhet, og han gir blanke.. slenger bare få ord til han nå og da.
Alltid når han har lille, sitter han som LIM til tv eller telefon, og gjør ikke en innsats for å få kontakt.
Han er bare så UMODEN i farsrollen at jeg får mark.
Itillegg er jeg 110% ansvarlig for handling, mat, lille, husarbeid, dyr, hus og hjem.
Tror jeg har snakket med han om dette 340 ganger, og han lover gull og grønne skoger.
Ingenting skjer!!!
Jeg vet ikke hvor mye mer jeg orker. Vil bare grave meg ned.
Ønsker å holde familien samlet, men for hvilken pris?? Noen som har noen råd?
Jeg klarer ikke si "elsker deg" lenger, og jeg syns han er en uengasjert pappa.
Han ofrer ikke en ting for oss. Feks, jeg sto på kjøkkenet å laget middag, han er nettopp kommet hjem fra jobb, setter seg ned å åpner en pakke han hadde fått. Og lille hyler etter oppmerksomhet, og han gir blanke.. slenger bare få ord til han nå og da.
Alltid når han har lille, sitter han som LIM til tv eller telefon, og gjør ikke en innsats for å få kontakt.
Han er bare så UMODEN i farsrollen at jeg får mark.
Itillegg er jeg 110% ansvarlig for handling, mat, lille, husarbeid, dyr, hus og hjem.
Tror jeg har snakket med han om dette 340 ganger, og han lover gull og grønne skoger.
Ingenting skjer!!!
Jeg vet ikke hvor mye mer jeg orker. Vil bare grave meg ned.
Ønsker å holde familien samlet, men for hvilken pris?? Noen som har noen råd?