Min lille Prikk

8+3
Dagene går raskere enn tidligere :) har hatt litt stikking i høyre side de siste dagene, håper dette er normalt :) ikke direkte vondt , Mn litt ubehagelig ..

Mage : oppblåst på kveldene , flat på morgenen :)

Humør : blir lettere irritert på kunder / folk på jobb , Men prøver å skjerpe meg :)

Cravings : klementiner og safari kjeks

Huden : har hatt masse kviser den siste uka , til og med på overarmene og ryggen , helt grusomt ..

Hvor er den gløden som alle snakker om ? Aldri følt meg så grusom
Hihi ..
Lite kvalme og har begynt på med treningen igjen , fikk 3 treninger forrige uke , og håper på flere denne uka :)

Samboeren min er veldi støttende om dagene , alltid ferdig mat når jeg konmer hjem fra jobb , fyrer på peisen og tenner lys :) skikkelig herlig

Hvordan er det me dere ??
 
I går hadde jeg en grusom dag .. var på jobb , sluttet kl 17, og når jeg kom på do hadde jeg blødd igjennom med brunt blod (beklager at det er litt hæsli) .. dro hjem å hadde smerter i høyre side av magen .. blødde fra 17-18.30, å full stopp .. kun brunt , med et par dråper rødt .. ble livredd , og ringte legevakten .. de kunne ikke hjelpe meg , pga jeg kun var 9+4, og sa jeg måtte ta kontakt med fastlege neste dag .. ligger våken i sengen og får ikke sove .. smertene har gidd seg og blør ingenting nå .. noen som har vært borti lignende ? Jeg håper å komme inn Til lege å få henvisning til tul idag , er jo helg , så klarer ikke å tenke på dette i helgen .
 
I går hadde jeg en grusom dag .. var på jobb , sluttet kl 17, og når jeg kom på do hadde jeg blødd igjennom med brunt blod (beklager at det er litt hæsli) .. dro hjem å hadde smerter i høyre side av magen .. blødde fra 17-18.30, å full stopp .. kun brunt , med et par dråper rødt .. ble livredd , og ringte legevakten .. de kunne ikke hjelpe meg , pga jeg kun var 9+4, og sa jeg måtte ta kontakt med fastlege neste dag .. ligger våken i sengen og får ikke sove .. smertene har gidd seg og blør ingenting nå .. noen som har vært borti lignende ? Jeg håper å komme inn Til lege å få henvisning til tul idag , er jo helg , så klarer ikke å tenke på dette i helgen .
Er mange som har blødninger i svangerskapet, jeg hadde det både med eldstemann og denne gangen, jeg blødde i uke 8 denne gangen, var veldig lite på papiret da, men alt sto bra til. :) håper du får time til ul sånn at du klarer å slappe godt av igjen
 
Er mange som har blødninger i svangerskapet, jeg hadde det både med eldstemann og denne gangen, jeg blødde i uke 8 denne gangen, var veldig lite på papiret da, men alt sto bra til. :) håper du får time til ul sånn at du klarer å slappe godt av igjen
Takk :) har lest at veldi mange har det , men syntes jeg blødde så mye på en gang , at jeg aner ikke hva som er normalt :) har helt ny fastlege , pga legen min har tatt seg et år med studie , så håper vikaren er like hjelpsom :)
 
Uke 10+1
Da ligger jeg her i sofan , desverre blitt sykmeldt ..
hadde ny stor blødning på lørdag , å måtte inn på sykehuset igjen.. fosteret lever , men fikk beskje om at morkaka kun er festet på en side , og "blodposer" på motsatt side .. de sa jeg måtte være i ro , å krysse fingrene for at den fester seg der den skal :) har litt smerter i høyre side , å kun blødd litt brunt i går ..
Skal tilbake på sykehuset om ca 1 uke å se hvordan ting ligger an , hvis ting ikke blir noe verre denne uken .. noen som har vært i samme situasjon ? :)
 
10+4
Dagene er lange Når man kun ligger hjemme å glor på tvn , 4 dager til beste kontroll på sykehuset..

Heldivis har jeg ikke blødd på 4 døgn, men fortsatt smerter på høyre side :/ håper morkaka får festet seg skikkelig i løpet av denne uka har trua og krysser fingrene :)

Cravings : klementiner og epler
Sulten hele tiden , må se på klokka for å se at det har gått 3 timer i mellom , så jeg ikke spiser hele tiden :)

Vekt : gått opp ca 1 kg

Magen : ser tjukk ut hele døgne sikkert oppblåst

Ellers : kvisene begynner å gi seg , huden starter å se litt bedre ut :)

Trøtt midt på dagen , sover 1 time , og prøver å holde meg våken resten av kvelden.

Hadde besøk av to kollegaer idag , det var såå kosli :)

Gleder meg til å være tilbake på jobb igjen
 
11+0

Endelig ny uke :) har ikke hatt noen blødninger på 5-6 dager , fantastisk :)
Ligger for det meste i ro , og kjeder verre av meg :)
Men må bare tenke på beibin og legge alle andre planer på hylla !
I morgen skal jeg på kontroll å se om morkaken har festet seg , såååå spent ..

Cravings : klementiner og epletea

Mage: den vises veldig godt , skjønner ikke at det er mulig å ha sååå synelig mage allerede:)

Hvem vet : mamma, pappa, søss , bror , 4 venniner og søsken på far sin side , sjefen på jobb :) svigerforeldre får vite når vi drar på besøk dit i julen :)

Kroppen : stikking og smerter i høyre side , oppblåst , må tisse hele tiden :p

Håper alle får en strålende 1. Søndag i advent ;) stjerna er kommet opp i vinduet :)
 
11+0

Endelig ny uke :) har ikke hatt noen blødninger på 5-6 dager , fantastisk :)
Ligger for det meste i ro , og kjeder verre av meg :)
Men må bare tenke på beibin og legge alle andre planer på hylla !
I morgen skal jeg på kontroll å se om morkaken har festet seg , såååå spent ..

Cravings : klementiner og epletea

Mage: den vises veldig godt , skjønner ikke at det er mulig å ha sååå synelig mage allerede:)

Hvem vet : mamma, pappa, søss , bror , 4 venniner og søsken på far sin side , sjefen på jobb :) svigerforeldre får vite når vi drar på besøk dit i julen :)

Kroppen : stikking og smerter i høyre side , oppblåst , må tisse hele tiden :p

Håper alle får en strålende 1. Søndag i advent ;) stjerna er kommet opp i vinduet :)
Lykke til i morgen :D håper alt har ordnet seg!! :)
 
Fikk greit på kontroll :) fikk egentlig ikke vite så mye , beibin lever, er veldig aktiv og riktig str :) hun mente jeg var ca 11+3 :) de klarte ikke å se om morkaka hadde festet seg 100%, det var fortsatt litt blodansamling på ene siden , så var vanskelig å si hvordan ting utvikler seg :) men heldivis fikk jeg beskje om at jeg kunne begynne å røre meg litt mer , så slipper å ligge på sofan konstant :) Jippii !!
Krysser fingrene for at den lille forsetter å være der inne å at morkaka er samarbeidsvillig ;)
 
13+1 :)

Lenge siden sist jeg skrev :) ligger nå i senga i Kypros , skal dra hjem til Norge i dag ;) blir en lang reise , med mye venting på flyplasser , skal ta 4 ulike fly og reiser i 20 timer [emoji47] får bare tenke positivt :)
Blir godt å komme hjem :)

Formen er ganske bra .. er så gla jeg har begynt på uke 14, fått senket skuldrene litt :) blir godt å komme tilbake på jobb :)
 
Oi nå er det lenge siden jeg har fulgt med deg! Det har vært litt dramatikk ser jeg, men det er bedre nå da? Siden du er ute å reiser tenker jeg. Har du hatt det fint på Kypros?
 
Oi nå er det lenge siden jeg har fulgt med deg! Det har vært litt dramatikk ser jeg, men det er bedre nå da? Siden du er ute å reiser tenker jeg. Har du hatt det fint på Kypros?

Heei [emoji2] lenge siden nå :) det har vært veldig opp å ned , viste ikke om vi turte å reise , men de sa på sykehuset at hvis det skjedde noe , så skjedde det uansett ;) Mn heldivis gikk alt bra :) håper bare at ting har ordnet seg inni der ;) har kun spist , sovet og slappet Max av :) deili ! 20-27 grader :) du da? Hvordan er formen ?
 
Heei [emoji2] lenge siden nå :) det har vært veldig opp å ned , viste ikke om vi turte å reise , men de sa på sykehuset at hvis det skjedde noe , så skjedde det uansett ;) Mn heldivis gikk alt bra :) håper bare at ting har ordnet seg inni der ;) har kun spist , sovet og slappet Max av :) deili ! 20-27 grader :) du da? Hvordan er formen ?
Den er ganske så laber, sliter enda med kvalmen, men det er verdt det uansett :)
Hørtes veldig deilig ut med sol og varme, kjenner jeg har lyst til å reise til syden snart :) Gjerne iløpet av permisjonstiden :)
 
Den er ganske så laber, sliter enda med kvalmen, men det er verdt det uansett :)
Hørtes veldig deilig ut med sol og varme, kjenner jeg har lyst til å reise til syden snart :) Gjerne iløpet av permisjonstiden :)

Uff .. så slitsomt å være så kvalm :/ håper det blir bedre etter hvert :) får du i deg noe mat da? :) jaa .. er så deili med sol og varme :) har egentli ikke tenkt på noe sydenferie i permisjonen , vi tenkte å spare alt vi klarer å reise til Maldivene i 2018 , hvis vi klarer å spare opp nokk ;)
 
Uff .. så slitsomt å være så kvalm :/ håper det blir bedre etter hvert :) får du i deg noe mat da? :) jaa .. er så deili med sol og varme :) har egentli ikke tenkt på noe sydenferie i permisjonen , vi tenkte å spare alt vi klarer å reise til Maldivene i 2018 , hvis vi klarer å spare opp nokk ;)
Ja idag har jeg spist to ganger, ikke verst :) Hehe igår satt jeg å så på ving og apollo, drømmer m ferie på fine hotell og deilig temperatur :p
Vi hadde tenkt å ta oss en langhelg neste sommer, eventuelt en liten uke til dyreparken, og så kanskje en sydentur i 2018. Men noen i familien til samboeren har begynt å snakke om å reise sammen hele storfamilien, søskenbarn og tante og onkler og hele sulamitten. Så tenkte jeg skulle sjekke litt hva en slik ferie ville komme på, for regner med prisene er like denne sommeren som neste. Det er nok litt vanskelig og risikabelt og bestille en to ukers tur til syden når babyen er nyfødt og jeg enda er i barsel, da er det best å vente til året etter. Vi har jo en skolegutt, så vi må forholde oss til skoleferien
 
Ja idag har jeg spist to ganger, ikke verst :) Hehe igår satt jeg å så på ving og apollo, drømmer m ferie på fine hotell og deilig temperatur :p
Vi hadde tenkt å ta oss en langhelg neste sommer, eventuelt en liten uke til dyreparken, og så kanskje en sydentur i 2018. Men noen i familien til samboeren har begynt å snakke om å reise sammen hele storfamilien, søskenbarn og tante og onkler og hele sulamitten. Så tenkte jeg skulle sjekke litt hva en slik ferie ville komme på, for regner med prisene er like denne sommeren som neste. Det er nok litt vanskelig og risikabelt og bestille en to ukers tur til syden når babyen er nyfødt og jeg enda er i barsel, da er det best å vente til året etter. Vi har jo en skolegutt, så vi må forholde oss til skoleferien

Bra at du får i deg litt mat :) så herlig , er jo kosli å reise hele familien , da har man litt muligheter å finne på noe med hele slekten :) er vell like priser hvert år , men av erfaring , jo tidligere man bestiller jo billigere ee det nesten ;)
Eni at det er tilig å reise med baby , vi blir å holde oss hjemme , og kun reise litt i Norge i sommer :) kosli for elste sønn å dra i dyrepark da :) i Kristiansand er veldig fint både for store og små :)
 
Bra at du får i deg litt mat :) så herlig , er jo kosli å reise hele familien , da har man litt muligheter å finne på noe med hele slekten :) er vell like priser hvert år , men av erfaring , jo tidligere man bestiller jo billigere ee det nesten ;)
Eni at det er tilig å reise med baby , vi blir å holde oss hjemme , og kun reise litt i Norge i sommer :) kosli for elste sønn å dra i dyrepark da :) i Kristiansand er veldig fint både for store og små :)
Ja vi tenker det er kanskje siste mulighet for p se kaptein Sabeltann showet før han blir for stor for det, så det hadde vært superkoselig :)
 
Lenge siden jeg har skrevet her :)
14+4:)
Er på juleferie i Bodø til foreldrene til samboeren min :) fikk influensa for 2 dager siden , og er sengeliggende .. flere med influensa ?
Tror jeg aldri har vært så syk i hele mitt liv , vondt over alt , feber og potte tett [emoji53] typisk :) men blir vell bedre etter hvert :)

Magen vokser og vokser :) gleder meg masse til ultralyd i januar :)
 
Back
Topp