Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med deg jegKvinner kan også bli makt syke og griske. Jeg tror ikke verden hadde blitt ett bedre sted. Jeg er kanskje litt farget av mitt syn der jeg opplever kvinner som ledere manipulerende og kyniske.
SignEtter å ha sett hvordan kvinnfolk kan oppføre seg her over en simpel diskusjon, så vil jeg tro at om en hel verden skulle vært styrt av kvinnfolk, så hadde vi gått i grus.. heh![]()
Etter å ha sett hvordan kvinnfolk kan oppføre seg her over en simpel diskusjon, så vil jeg tro at om en hel verden skulle vært styrt av kvinnfolk, så hadde vi gått i grus.. heh![]()
Men, er ikke det litt mer mot andre enn dem man diskuterer med? Jeg synes damer har lett for å bli litt arrogante og svare i en nedlatende tone. Jeg synes det er vanskelig å diskutere her, og gidder det aldri. Føler menn er litt sånn at "gutta holder sammen"... mulig det bare er en følelse jeg har, har jo aldri prøvd å være mann akkuratMannfolk er like trollete på forum som oss kvinner dessverre![]()
Men, er ikke det litt mer mot andre enn dem man diskuterer med? Jeg synes damer har lett for å bli litt arrogante og svare i en nedlatende tone. Jeg synes det er vanskelig å diskutere her, og gidder det aldri. Føler menn er litt sånn at "gutta holder sammen"... mulig det bare er en følelse jeg har, har jo aldri prøvd å være mann akkurathaha
Knis - ja den er sikkert det. Vi får vente på besøk fra andre planeter å håpe jorda består iallefallVi diskuterer nok på forskjellige måter, men målet for mange er det samme; å vinne diskusjonen uansett hvordan. Min mann henger på ulike forum. Som her så diskuterer de også mot hverandre, og det går i hersketeknikker der og. Så jeg tenker som så at menneskeheten i sin helhet er dømt til å misykkes ^^