Black friday

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Skal dere kjøpe noe babyutstyr på den store tilbudsdagen i morgen?

Jeg jobber jo 8-16, men kjøpesenteret åpner 7 så jeg skal innom barnas hus før jobb for å kjøpe bilstol :)

Jeg kommer nok heller til å stikke til skogs enn å nærme meg noe som ligner shopping :p

Jeg henger med deg der! Eller jeg setter meg nok godt ned i sofaen. Shoppingsentre er et bittelite mareritt på helt vanlige dager, jeg skal ikke dit på en black Friday!

Jeg måtte småhandle litt på morgenen på H&Ms nettsider. 20% rabatt på alt så da kjøpte jeg inn to nye mammabukser og strømpebukser. Mye enklere når det er prosent på alt:p.

Og så ble det plutselig en bedside crib også:)

Last edited:
Har handlet på babybanden.no for 8000 idag:wacky:

Ble bilstol,bedside crib,dunpose,bbhugeme,babycall og litt klær:p

Ble noen 1000 lapper spart;)

Kjøpte cam cam stelleveske, mar mar body og mar mar heldress. Til 50% rabatt på petifant.no. 50% rabatt på alt der.
Og sånn sett med heldress, lue og votter i hvit fra hm. 20% rabatt og fri frakt.

Vurderte å kjøpe, men kjenner det fremdeles er langt frem i tid. Venter til januarsalget :-)

Farlig dag!! Sa til samboeren at jeg ikke hadde tenkt til å handle noe idag, men jammen meg har det gått noen tusen på nettbutikkene :P

Har kjøpt en Ergobaby bæresele og ellers noen julegaver. Kjøpesenteret her ligger rett ved siden av jobben min og åpnet kl 7, så da var jeg der halv 8 før kaoset begynte :)

Jeg har sagt at jeg skulle vente til etter jul. Men det var litt for mange gode tilbud. Jeg endte opp med å kjøpe bare to ting, men de to tingene hadde en før pris på 4000-4500 kr, og jeg endte opp med like under 2800 kr.

Men jeg kjøpte også et bilsete til storebror for halvpris omtrent, så det ble nok tre ting :p

Back
Topp