hvilken termindato hadde du forholdt deg til?

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Ifølge 28dager syklus er mens termin 23mai ble jeg fortalt av legen.
Jeg har aldri hatt normal syklus...
Har hatt hyppige tul pga komplikasjoner, og de er stabilt den samme datoen hver gang, nemlig 25mai. Senest målt 14+1 stemmer fortsatt med 25mai.

Har aldri kunne forholdt meg til legers utregning fra siste mens.

Ville dere gått for menstermin frem til oul eller tul termin frem til oul?

Mens fram til OUL ellers blir det så mye fram og tilbake. Forrige gang sa TUL både i uke 8 og i uke 13 at jeg var en uke kortere enn menstermin, men på OUL ble jeg flyttet en uke fram i stedet, så derfor føles det enklest å la være å flytte rundt :P

Hvor stor variasjon er det på syklusen da?

Jeg testet etter EL, så jeg går utifra termindatoen med den. Ellers hadde jeg ikke hatt noen dato, fordi jeg ikke vet hvordan syklusen min er :P

Hvor stor variasjon er det på syklusen da?

Jeg testet etter EL, så jeg går utifra termindatoen med den. Ellers hadde jeg ikke hatt noen dato, fordi jeg ikke vet hvordan syklusen min er :p

Syklusen har variert alt fra 30dager til 64dager. Har pcos. Siste 2sykluser var på 35dager. Har vært på 7tul til nå og alle sier 25. Stemmer på en prikk på mm. Også målt lårbeinet som sier det samme

Hadde nok forholdt meg til den terminen legen sier dersom den er den samme hver gang.. Men mer "endelig resultat" får du vel på oul :)

Er bare 2 dager som skiller 23 og 25 mai. Så hadde forholdt meg til ultralydterminen, spesielt siden syklusen din har vært ustabil og varietende lengde.
Endelig termin blir oul. Og da er det den de går ut ifra.

Back
Topp