Henta vogna i Sverige :D

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Så glad, stolt og fornøyd! Vogna er så fin! Hadde samme i brun med et annet understell da eldste skulle komme i 2012. Men syns denne er enda bedre :D gleder meg masse til å ta den i bruk :)
10ce8aba5c5c4190ac2d7fcd86540b92

Så kjekt :) kos deg med ny vogn :)

Fin vogn! Vises at vi har vært på samme plass. Har også en rosa katt hengende akkurat der :P

Hehe jeg var på samme plass i dag ;) Blå mus på min vogn. Står fortsatt uten dypvogn delen på. Dødssliten etter lang dag!

Haha! Vi også :p kanskje vi henta samtidig! Har du bilde av din vogn?
Hehe ikke nå, akkurat kommet hjem omtrent så er så sliten! Den står i gangen, men har ikke satt dypvogn delen på understellet enda.
Men min er ca samme farge som din, bare mindre.

Emmaljunga nxt90

Men når du sier det, så tror jeg kanskje jeg så vogna deres!

Hehe ikke nå, akkurat kommet hjem omtrent så er så sliten! Den står i gangen, men har ikke satt dypvogn delen på understellet enda.
Men min er ca samme farge som din, bare mindre.

Emmaljunga nxt90

Men når du sier det, så tror jeg kanskje jeg så vogna deres!
Lysegrå vogn med punkteringsfrie hjul? Var der med mann og ei datter? :p vis ja, så var det vi som fikk forklart vogna ved kassa når dere kom inn Hahaha :p

Så kjekt med vogn i hus :) Var veldig fin :)

Hvor hentet du den? Bestilte du på forhånd?

Så kjekt med vogn i hus :) Var veldig fin :)

Hvor hentet du den? Bestilte du på forhånd?
Jeg hentet den på Kattis babyshop i Strømstad :) bestilte første ja. Sendte en mail til butikken, så hjalp de meg og jeg betalte da jeg hentet den. Er bestillingstid på 2 uker da vi bestilte :)

Ja jeg kjenner at når jeg er i uke 36 at det var på tide å få den hus :p venter kun på seng i posten, så er alt klart :D

Back
Topp