Ut av mai 2017, inn i juli 2017...

martar80

Betatt av forumet
Lister meg inn, og håper at dere krysser fingrene for meg..
Det skal iallfall ikke stå på evnen til å bli gravid! Føler at jeg foregriper begivenhetene litt nå, men jeg håper og tror så inderlig at denne gangen skal det gå bra! Hadde en BO som ble oppdaget i uke 7, i oktober. Tok en medisinsk abort 14.oktober, og den mensen jeg ventet på etter det, kom aldri gitt... Så her er jeg. Foreløpig ny termin 28.juli. :)

Så gøy!! Gratulerer og velkommen :D

Hva er en BO?

Velkommen :)

Jeg hadde en SA 3. Oktober og hadde ny positiv test i slutten av samme mnd! :p
Så bra!! :) En BO er kort for blighted ovum. Det betyr at det befruktede egget har festet seg og satt i gang alle prosessene rundt, men at egget i seg selv "visner" så det var bare en tom plommesekk der. Uten at kroppen fikk det med seg. Hadde vanlig gynekologtime med ultralyd, forventet å se hjertebank, men der var det tomt.

Så bra!! :) En BO er kort for blighted ovum. Det betyr at det befruktede egget har festet seg og satt i gang alle prosessene rundt, men at egget i seg selv "visner" så det var bare en tom plommesekk der. Uten at kroppen fikk det med seg. Hadde vanlig gynekologtime med ultralyd, forventet å se hjertebank, men der var det tomt.
Å, nei! Så trist! Men da håper jeg det går bedre denne gangen! Går det an å spørre hvor langt du var på vei da du fant det ut?

Å, nei! Så trist! Men da håper jeg det går bedre denne gangen! Går det an å spørre hvor langt du var på vei da du fant det ut?
Jeg fikk det endelig bekreftet 7+6. Og igjen hos gyn.pol på Ullevål 8+2. Så hadde rukket å vende meg til tanken om å bli tobarnsmor i slutten av mai.

Jeg fikk det endelig bekreftet 7+6. Og igjen hos gyn.pol på Ullevål 8+2. Så hadde rukket å vende meg til tanken om å bli tobarnsmor i slutten av mai.
Oida! Det er så mye verre jo lengre man er kommet. Tenker det var et hardt slag! Mistet selv i sommer da jeg var kommet så langt som 10+0, så jeg vet godt hvor tøft det er. Føler meg ikke trygg denne gangen. Men vi må bare håpe, og gjøre alle rette ting vi kan som er å gjøre når man er gravid, og så får vi krysse fingrene for å gå til termin denne gangen. <3

Synd å høre, men gratulerer og velkommen til Juli. Fint at du slapp å vente så lenge for å bli gravid igjen. Krysser fingrene for at spiren din sitter denne gangen helt til juli :)

Back
Topp