Forvirret..Hva skjer??

Tusen takk alle sammen!
Nå har jeg vært hos gynekolog og fått en ultralyd.
I neste uke må jeg på sykehuset å få ut min lille døde spire...
jeg var litt forberedt på det, men det er tungt ja...
men.. da er det bekreftet, baby var ikke sterk nok, så h*n gav opp...

ikke baby sine hjerteslag, hva det var vil være et mysterium for alltid.
 
Utrolig leit å høre ❤ Får du ikke komme inn før neste uke altså? I sommer fikk jeg komme inn samme dag vi oppdaget ma. Men det er vel kanskje ulik praksis. Ønsker deg masse god bedring og lykke til videre med prøvingen ❤
 
Uff så trist! Mange gode trøsteklemmer sendes din vei❤️
 
Nei nei nei, så utrolig trist :( Lykke til videre, ta godt vare på hverandre ❤
 
Utrolig leit å høre ❤ Får du ikke komme inn før neste uke altså? I sommer fikk jeg komme inn samme dag vi oppdaget ma. Men det er vel kanskje ulik praksis. Ønsker deg masse god bedring og lykke til videre med prøvingen ❤

Her må det henvises frem og tilbake, men samtidig ville han gi meg litt tid i tilfelle kroppen skulle finne på å støte ut selv... det hadde jo vært det beste :/
Men men.. blir en avslappet uke nå da , selv om det er trist....
 
Så trist :( Ønsker dere lykke til videre, og sender deg en klem ❤️
 
Åh, det var utrolig trist. Er veldig lei for at spiren ikke var sterk nok. Håper det går bra med dere, tross den vonde beskjeden dere fikk i dag. Sender en god klem. :Heartred
 
Så leit å høre...:( Håper det sitter en spire om ikke så lenge. Lykke til :Heartred
 
God klem og lykke til videre! :Heartbigred
 
Tusen takk alle sammen <3
Vi prøver nå igjen... litt skummelt er det... litt vemodig, men håper det klaffer igjen snart....
Krysser fingrene og håper det klaffer raskt! :) masse lykke til kjære deg! <3
 
Åh, dette er skummelt... fikk positiv test i dag.. en uke ca før ventet mens... vet ikke om jeg skal bli redd eller glad... hva om det samme skjer som sist.. huff.. så nå må jeg ta på meg tolmodighetskappa og vente i noen måneder før jeg kan glede meg... grøss...
 
Åh, dette er skummelt... fikk positiv test i dag.. en uke ca før ventet mens... vet ikke om jeg skal bli redd eller glad... hva om det samme skjer som sist.. huff.. så nå må jeg ta på meg tolmodighetskappa og vente i noen måneder før jeg kan glede meg... grøss...

Gratulerer så mye:) denne gangen sitter spiren hele veien! Jeg mistet også en gang før denne graviditeten:) sjeeeeeeeeldent det skjer 2 ganger etter hverandre:) nyt graviditeten
 
Åh, dette er skummelt... fikk positiv test i dag.. en uke ca før ventet mens... vet ikke om jeg skal bli redd eller glad... hva om det samme skjer som sist.. huff.. så nå må jeg ta på meg tolmodighetskappa og vente i noen måneder før jeg kan glede meg... grøss...

Masse lykke til fremover [emoji173][emoji1374]
Håper spiren klamrer seg fast til du er fullgått, og får lille i armene dine!
 
Back
Topp