Pris på brukt vogn

SensommerSpire

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Jeg og mannen har bestemt oss for å kjøpe vogn nr to som kan vendes mot oss med sportsdelen siden mini er så stor for alderen og må kanskje over i sportsdelen allerede ved 4,5 mnd..

Mannen min vil gå for babyjogger city premier. Jeg liker både denne og Bugaboo buffalo

City jogger koster rundt 6000
Mens Bugaboo rundt 12-13000

Men hva får vi ved videresalg? Jeg synes nemlig det spiller en stor rolle, hvis en kan videreselges for en god sum mens den andre må typ gis bort gratis. Bugaboo er jo kjent merke mens city premier er by modell fra BJ. Vi har også bag til babyjogger vognen som passer. Den koster rundt 2700kr og kan også være med på et evt videresalg slik at den selges som en duovogn

Hva tror dere? :)

Aner ikke med videresalg. Men vi har buffalo og bytter typ 5 mnd pga nysgjerrig liten. Nå kan vi gå tur utenom når hun skal hvile og hun elsker å sittte å se, ikke en lyd:) tar veldig liten plass å enkel å legge ned osv:)

Buggaboo og BJ holder seg begge i pris, men jeg vil vel tru at du får mer igjen for vogna om du kjøper buggabo, men jeg syns BJ er ett bedre valg.

Føler bugaboo er en trendvogn

Selv kommer vi til å kjøpe BJ city elite, vært hos sikkert 10 babybutikker og spurt mange kritiske spørsmål, og alle har anbefalt den, hehe! Den er super (har flere venner som også har den)

Buffalo bruker å gå for 7000-8000 på bruktmarkedet. Premiere er såpass ny at der er det vanskelig å si. Den er forøvrig på salg hos Babyshop nå, 4200 kr

Buggaboo og BJ holder seg begge i pris, men jeg vil vel tru at du får mer igjen for vogna om du kjøper buggabo, men jeg syns BJ er ett bedre valg.

Føler bugaboo er en trendvogn

Selv kommer vi til å kjøpe BJ city elite, vært hos sikkert 10 babybutikker og spurt mange kritiske spørsmål, og alle har anbefalt den, hehe! Den er super (har flere venner som også har den)

Vi har BJ city elite nå og er kjempefornøyd! Bare synd mini er så stor at vi blir nødt til å kjøpe en til siden den ikke kan vendes mot oss. Anbefaler å kjøpe bag i en av fargene som tilhører city premier for de har bedre stoff i kalesjen, mer ordentlig stoff enn det tynne som er på de andre

Jeg liker nok litt trendgreia mens mannen gir blanke :p

Vi har BJ city elite nå og er kjempefornøyd! Bare synd mini er så stor at vi blir nødt til å kjøpe en til siden den ikke kan vendes mot oss. Anbefaler å kjøpe bag i en av fargene som tilhører city premier for de har bedre stoff i kalesjen, mer ordentlig stoff enn det tynne som er på de andre

Jeg liker nok litt trendgreia mens mannen gir blanke :p

Jeg har en Emmaljunga også så BJ skal kjøpes når han er stor nok til å sitte forover vendt, kjøper uten bag. Blir vogn nr 3, som kanskje blir hovedvogn etterhvert ;)

Back
Topp