Flauser

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Nå vil jeg rett og slett høre noen flauser! Vet det har vært en sånn tråd før men det er alltid så morsomt :)

Dagens.

På shopping. Ammer lillesøster og synes det lukter tid for bleieskift. Går på stellerommet, tar av bleien, heldigvis bare våt. Kaster bleien i bleiebøtta, tørker stumpen og snur meg mot vogna.

Ingen stelleveske. Ingen bleier

Dagens.

På shopping. Ammer lillesøster og synes det lukter tid for bleieskift. Går på stellerommet, tar av bleien, heldigvis bare våt. Kaster bleien i bleiebøtta, tørker stumpen og snur meg mot vogna.

Oj shit, hva gjore du da?

Dagens.

Uups! Krise!! :O

I sommer hadde jeg gått igjennom gågata, og ble stående og se på noe i et butikkvindu. Hadde på meg kjole, strømpebukse og skulderveske. Plutselig kommer det en eldre dame bort til meg og sier "Unnskyld du, men jeg tror du må dra ned kjolen din" :O Da hadde altså veska mi gjort sånn at kjolen hadde blitt dratt opp. Herregud så flau jeg var :P

Oj shit, hva gjore du da?
Uups! Krise!! :O
Man er vant til tøybleier. Og tenker "et lag som suger, og et vanntett utenpå" fastslår at hverken pappas eller morfars farsgave er å anbefale som "noe som suger", og går for tørkepapir. Sikkert minst ti lag. Body utenpå holder fast. Får kjøpe en ny om den blir våt. Legger en handlepose ("vanntett sprerrelag utenfor") i vognposen og setter ungen oppå. Triller fortfort på obs, tar med meg en pakke teusebleier, finner første ledige benk utenfor og begynner å kle på barnet. Heldigvis hadde hun ikke tisset i mellomtiden så jeg bare kastet tørkepapirene og tok på bleie, lukket body, tok på strømpebukse og bukse og dress og fjernet plastpose og puttet henne i vogna igjen...

Man er vant til tøybleier. Og tenker "et lag som suger, og et vanntett utenpå" fastslår at hverken pappas eller morfars farsgave er å anbefale som "noe som suger", og går for tørkepapir. Sikkert minst ti lag. Body utenpå holder fast. Får kjøpe en ny om den blir våt. Legger en handlepose ("vanntett sprerrelag utenfor") i vognposen og setter ungen oppå. Triller fortfort på obs, tar med meg en pakke teusebleier, finner første ledige benk utenfor og begynner å kle på barnet. Heldigvis hadde hun ikke tisset i mellomtiden så jeg bare kastet tørkepapirene og tok på bleie, lukket body, tok på strømpebukse og bukse og dress og fjernet plastpose og puttet henne i vogna igjen...
Beklager at jeg ler Sara, men det der var unektelig litt morsomt å lese ;)

Beklager at jeg ler Sara, men det der var unektelig litt morsomt å lese ;)
I ettertid morsomt. Der og da litt frustrert, men så snart jeg kom på løsningen var jeg over i "dere blir jo en morsom historie i etterkant"-modus

Løpt på en låst massiv tredør.
Gikk rett i golvet. Midt i engelsktimen.

Var på pauserommet på gamlejobben til mamma, ingen stoler ledig, skikkelig sliten i bena og skal sette meg ned på huk, jeg trynet og alles oppmerksomhet rettes mot meg. Jeg braser ut med at "jeg mistet balansen når jeg skulle sette meg ned på kuk." Hvordan jeg fikk huk til å bli kuk.. men flaueste opplevelsen en 14-åring kan oppleve :p en gjeng med kjerringer i alle aldre og min mor.. som ser helt forferdet ut mens resten ler :p

Jeg var 18 år og skulle kjøpe øl for første gang.. hadde glemt id-kort og tryglet tanten min i kassen om at jeg var 18 år altså! Og jeg hadde vært så heldig å bli invitert til en fest, men måtte ha med drikke.. og en rålekker fyr var der.. han rålekre fyren sto 2 hoder bak meg i køen og lo godt :p deseprado uff hehe

Sønnen min lager noen lyder som minner om ord. Vi var på butikken og jeg roser han for han er så flink til å "prate". Så snur en dame seg mot meg og sier "hva er det for noe du lærer barnet ditt!? Det er ikke greit å banne!" Fan = Fantorangen bamsen hans.. :p var ikke jeg som ble flau da, var hun

I sommer hadde jeg gått igjennom gågata, og ble stående og se på noe i et butikkvindu. Hadde på meg kjole, strømpebukse og skulderveske. Plutselig kommer det en eldre dame bort til meg og sier "Unnskyld du, men jeg tror du må dra ned kjolen din" :O Da hadde altså veska mi gjort sånn at kjolen hadde blitt dratt opp. Herregud så flau jeg var :P

Haha, du skal være glad hun sa i fra i alle fall :')

Jeg er en sånn.. snuble-i-dørstokken-person, så jeg har gjort utallige tabber i løpet av livet mitt. Såpass mange at jeg ikke har plass til dem oppi hodet, tydeligvis :p husker ingenting.

Haha, du skal være glad hun sa i fra i alle fall :')

Jeg er en sånn.. snuble-i-dørstokken-person, så jeg har gjort utallige tabber i løpet av livet mitt. Såpass mange at jeg ikke har plass til dem oppi hodet, tydeligvis :p husker ingenting.
En sånn er jeg også. Trapper, fjell og dørstokker er min nemesis :p

Ja, det må jeg si du. Kreativ :)

Flause nr 1 000 000: Jeg og mannen min hadde ei venninne på overnatting, og på kvelden begynte han å kile meg mens vi lå i sengen, mens venninna lå på madrass på gulvet, noe jeg reagerte med å sparke han i kneet. Kjente det ble kjempevondt i ankelen og den hovnet opp. Vi ble enige om at jeg måtte på legevakten for en sjekk. Dro dit, og da jeg fikk beskjed om å fortelle hva som hadde skjedd så gjorde jeg det. Så legen begynne å le og prøvde forgjeves å holde seg alvorlig. Jeg tenkte ikke noe over hva jeg hadde sagt. Ble henvist til sykehuset for en røntegn den kvelden og dro til akuttmottaket. Foten ble tatt røntegn av og grundig undersøkt. Han legen ville vite hva som hadde skjedd, og jeg sa " Jeg og mannen lå i sengen og herja, mens venninna mi lå på madrass på gulvet og da han kilte meg så sparket jeg han". Legen snur seg og rister av innestengt latter. Fortsatt skjønner jeg ikke hva som er så morsomt. Jeg var trøtt og ville bare dra hjem og sove.
Han og en sykepleier begynte å legge gips på foten min da de ikke fikk sett på bildet før dagen etter når røntegnlegen var på jobb.. Så ifall den var brukket ble den gipset.
Da jeg hinket ut av avdelingen så jeg legen riste av latter igjen..
Vi dro på shell og kjøpte frokost før vi dro hjem, etter å ha tilbrakt halve natten på sykehuset. Da jeg fortalte mannen og venninna mi om hva jeg hadde sagt, gikk det et lys opp for meg at det hadde hørtes ut som en heftig trekant:smiley-ashamed005:laughing021

Flause nr 1 000 000: Jeg og mannen min hadde ei venninne på overnatting, og på kvelden begynte han å kile meg mens vi lå i sengen, mens venninna lå på madrass på gulvet, noe jeg reagerte med å sparke han i kneet. Kjente det ble kjempevondt i ankelen og den hovnet opp. Vi ble enige om at jeg måtte på legevakten for en sjekk. Dro dit, og da jeg fikk beskjed om å fortelle hva som hadde skjedd så gjorde jeg det. Så legen begynne å le og prøvde forgjeves å holde seg alvorlig. Jeg tenkte ikke noe over hva jeg hadde sagt. Ble henvist til sykehuset for en røntegn den kvelden og dro til akuttmottaket. Foten ble tatt røntegn av og grundig undersøkt. Han legen ville vite hva som hadde skjedd, og jeg sa " Jeg og mannen lå i sengen og herja, mens venninna mi lå på madrass på gulvet og da han kilte meg så sparket jeg han". Legen snur seg og rister av innestengt latter. Fortsatt skjønner jeg ikke hva som er så morsomt. Jeg var trøtt og ville bare dra hjem og sove.
Han og en sykepleier begynte å legge gips på foten min da de ikke fikk sett på bildet før dagen etter når røntegnlegen var på jobb.. Så ifall den var brukket ble den gipset.
Da jeg hinket ut av avdelingen så jeg legen riste av latter igjen..
Vi dro på shell og kjøpte frokost før vi dro hjem, etter å ha tilbrakt halve natten på sykehuset. Da jeg fortalte mannen og venninna mi om hva jeg hadde sagt, gikk det et lys opp for meg at det hadde hørtes ut som en heftig trekant:smiley-ashamed005:laughing021
Hahaha! Morsomt! Nå fikk jeg meg en god latter her! :D

Jeg henta lillebror i barnehagen idag og satte vogna bak bilen slik at jeg kunne sette han i setet først. Så satte jeg meg i bilen, svarte på en melding og kjørte. :P Heldigvis måtte jeg runde hele parkeringsplassen for å komme bort til hovedveien, så jeg så den før jeg kjørte hjem. Stoppet bilen, gikk mot vogna noe flau.

Uff, skylder på at det er fredag...

Hehehe, var 16 år, vært sammen med kjæresten min i ca ett år, og vi hadde hatt sex i ca ett halvt år, men da alltid bare sånn kjapt i stjålene øyeblikk, men så skulle min far reise vekk og eg hadde nøkkel så endelig skulle vi få god tid til å kose oss :D haha, så eg skulle sende meld til kjæresten med godnyheten.... Den meld klarte eg å sende til pappa :O piiiiinlig.. Fikk svar og, så fint at du holder meg oppdatert med hva du skal men trenger ikkje alle detaljene ;)
DØDS pinlig!!!! Hehe..

Back
Topp