Mensen?

Linnsi86

Glad i forumet
Har alle fått tante rød igjen?
Vesla er 9 uker og mensen er ikke kommet,er ikke gravid,for har ikke hatt sex.. Ammer heller ikke...

Det kan ta over et år før den kommer tilbake, uavhengig av amming. :)
Bare husk at du kan bli gravid før den er tilbake. ;)

Snuppa er 9 uker og har heller ikke fått :) Har begynt på minipiller, så det gjenstår å se om jeg i det hele tatt får den tilbake (snikhåper... :p).

Har ikke fått, men fullammer. Mye tull med systemet mitt, så får den ikke regelmessig tilbake uansett. Helt greit når jeg alikevel ikke skal ha flere barn ;)

Her varte renselsen i 4,5uke også fikk jeg mensen etter 6uker. Venter på andre runde nå, sikkert litt ustabil syklus.

11 uker her - sluttet fullamme for en uke siden da.. Så kommer vel snart!
Begynt på pillen for sikkerhets skyld!

Snart 12 uker og jeg har ikke fått den tilbake.., går på pillen, så kan være derfor!

Han er 14 uker nå og jeg amma til han var 4 uker. Når han var 2 uker hadde jeg eggløsning og mensen kom som en klokke 2 uker etterpå:P

Først renselse, så blødd siden jeg satt inn spiral :( Lei. Forrige gang fikk jeg den etter 6 mnd, da uten prevensjon

Kom ei god uke etter jeg fikk satt inn p-stav. Har alltid begynt å blø ei ukes tid etter oppstart på prevensjon.. så gjenstår det e så hvor lenge det varer og hvordan blødningene blir med p-staven...

Fikk mensen i ett med renselsen, og hatt den 2 ggr etterpå. Får den alltid med en gang. Har nå begynt på pillen og godt var det for på ul lå eggene på rad og rekke☺️☺️☺️

Er det noen andre enn meg som har fått verre menssmerter etter fødsel? Sjelden vondt før, men nå etterpå har jeg hatt skikkelig vonde kramper i magen.

11uker siden fødsel, fullammer og ingen mensen enda :p

Er det noen andre enn meg som har fått verre menssmerter etter fødsel? Sjelden vondt før, men nå etterpå har jeg hatt skikkelig vonde kramper i magen.
Her TRODDE jeg at alt gikk like fint som sist, at mens kom tilbake og at syklusen skulle være fin som alltid. Noen dager før 6 ukers kontrollen kom det en blødning (igjen) - fikk Cerazette av legen og etter 1 uke så kom det en ny og større blødning + at jeg var som en storm humørmessig. Har hatt opphold noen dager nå (+nedstemt) men nå er det ulvehunger og skikkelig vonde mensmurringer på gang her :/ Jeg blir snart KOKO! Har time til innsetting av spiral 01.12 og håper å slippe p-piller for resten av mitt liv! O

Her TRODDE jeg at alt gikk like fint som sist, at mens kom tilbake og at syklusen skulle være fin som alltid. Noen dager før 6 ukers kontrollen kom det en blødning (igjen) - fikk Cerazette av legen og etter 1 uke så kom det en ny og større blødning + at jeg var som en storm humørmessig. Har hatt opphold noen dager nå (+nedstemt) men nå er det ulvehunger og skikkelig vonde mensmurringer på gang her :/ Jeg blir snart KOKO! Har time til innsetting av spiral 01.12 og håper å slippe p-piller for resten av mitt liv! O
Krysser fingrene!
Synes vi kunne sluppet mens i et år jeg siden jeg hadde renselsen i nesten fem uker:mad:

Jeg fullammer, å fikk mensen nå...
har pcos, å hadde ikke mens på over et år før vi prøvde å bli gravid. (Fikk hormonkur)
Så håpte det skulle ta lenger tid enn 10 uker.. :(

14 uker siden fødsel, fullammer, ikke noe tegn til mens ennå.

Back
Topp