Julefeiring

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Hvordan gjør dere det i familien deres? Feirer dere julaften hjemme hos dere selv, eller på besøk? Og er det fast hvert år, eller varierer det?

Nå som vi har to barn så ønsker jeg å ha julaften hjemme. Synes før det har vært så stressete når vi er hos forskjellige hvert år, og vi er de eneste som har barn I familien. Så nå som vi har fått en til så syns jeg at vi skal ha hjemme. Lettere for andre å komme til oss:)

De siste årene har vi feiret hjemme. Vi har hatt mine foreldre på besøk et år, vært alene et år, hatt svigermor her et år og i år kommer mine foreldre igjen.

Vi har sagt at vi er hjemme og den som vil komme er velkommen og ellers klarer vi oss selv

Jeg har bestemt meg for å være hjemme, så blir pappa med på lasset :P ei venninne er også velkommen om hun vil, hu gidder ikke å feire med foreldrene og besteforeldre sine.

Skulle ønske jeg fikk min kjære med på å være hjemme hvert år. Men vi er hos foreldrene våre, annethvert år.

Det varierer fra år til år
Noen ganger hjemme,nown ganger 50 mil unna hos min familie og noen ganger 4 mil unna hos svoger

Vii begynte å feire hjemme hos oss selv da vi fikk vårt første barn for 10 år siden. Foreldre kommer sånn annethvert år :) veldig deilig å bare være hjemme

I år er første gang jeg skal ha jul for familien i vårt nye hjem. Blir spennende å se hvordan dette går

Jeg vil feire hjemme, og invitere alle til oss. Men svigersøsteren min vil hjem til sine foreldre, og da blir de også hjemme. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke likegreit kan komme til oss, vi har jo plass til alle.. :(

Feirer med hver våre foreldre, men etter vi får babyen kommer vi nok til å ha annenhvert år med hver familie.

Vi er annenhver år hos mine foreldre og svigers :)

Vi startet å feire hjemme hos oss i fjor:) Familien til samboer er så stor og innviklet at det beste er at de som vil komme hit kommer hit:)

Har feiret sammen med familien til eksen i tre år, men i år er vi ikke sammen lengre så da er det litt usikkert om vi kommer til å feire sammen med de eller hjemme hos meg. Vi er enige om å feire sammen med sønnen vår i alle fall, men det kan fort snu så ustabilt humøret til eksen er.. Så vi får se hva som skjer når julen er her tenker jeg. Fra neste år blir det vell annet hvert år hvem som har sønnen, men i år er jeg ikke klar for å feire uten han og vet eksen ikke kommer til og gi seg heller..

Jeg vil feire hjemme, og invitere alle til oss. Men svigersøsteren min vil hjem til sine foreldre, og da blir de også hjemme. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke likegreit kan komme til oss, vi har jo plass til alle.. :(
Så dumt :( Har du foreslått det? Kanskje dem ikke vil invitere seg selv og venter på invitasjon?

Så dumt :( Har du foreslått det? Kanskje dem ikke vil invitere seg selv og venter på invitasjon?
Ja det har jeg, de vi naturlig nok følge sine tradisjoner. Men må bare se hva som skjer

Så koselig! Blir sikkert bra. Blir dere mange?
Vi blir såfall 6 med lillemann:) så for vi mine to brødre på middag 1 dag jul ( starter en liten tradisjon bare for søskenflokken til min kjære og meg. Med familie selfølgelig:)

Til nå har vi feiret hjemme hos oss selv i alle år. Har hatt gjester alle år bortsett fra et.

Nå som vi har flyttet i fra nord, så skal vi reise tilbake i juleferien å feire sammen med pappa og dem :)

Vi er alltid borte. Syns det er helt nydelig å komme til dekket bord når man har barn :D

Back
Topp