Skal vi endelig bli flere?

En eller to?

Elsker forumet
Septembergull'17
Her er jeg, gravid i uke 4, positiv digital test i går. Må se på testen flere ganger for å være sikker på at jeg ikke drømmer!

Vi har en sønn på 1,5 år. Han brukte vi to år på å få til. Måtte gjennom 5 pergokurer og en sa (uke6) før det klaffa. I september i fjor bestemte vi oss for å starte prøvinga på nr to. Etter 11prøveperioder, hvor 8 var på pergo og en på ovitrelle i tillegg, og en sa (uke6) i sommer, har vi endelig positiv test igjen!
Krysser alt vi har for at spira klamrer seg fast i 9 mnd.

Har flere av de samme syptomene som da vi fikk guttungen. Ofte tisse, må opp en-to ganger om natta, plutselig kvalm når jeg spiser, generelt uggen og småsvimmel.
Håper jeg slipper virus på balansenærven denne gangen! For det var noen lange uker!

Jeg jobber som lærer, så julibaby passer perfekt! Slipper forhåpentligvis å sette inn vikar for de siste mnd av skoleåret før jeg går ut i permisjon.

Håper på litt ekstra oppfølging denne gangen, pga tidligere sa og min alder, er blitt 37 år. I tillegg til at vi hadde komplikasjoner etter fødsel sist.
Tidlig ul og andre undersøkelser og tester hadde vært fint.
Har gjort det en gang før, så vet litt mer hva jeg kan be om :happy:
 
Gratulerer så mye :) blir så spennende å følge alle etterhvert som tiden går :) vi har virkelig en spennende tid foran oss:)
 
Gratulerer så mye :) blir så spennende å følge alle etterhvert som tiden går :) vi har virkelig en spennende tid foran oss:)
Ja det har vi!
Gleder meg også til å følge med på alle forandringene i mnd framover!
 
Kvalmere og kvalmere :yuck: Treg mage og oppblåst.
Og så har puppene begynt å klø, spesielt på ytre underside :wideyed:
Guttungen og hunden er mer klengete enn vanlig og tålmodigheta mi synker et hakk om dagen :confused:
Men ellers har vi det fint!

En liten tanke jeg fikk i dag: