Sniker meg inn her :)

Bambi_

Betatt av forumet
Hei alle sammen :)

Sniker meg inn hos dere :) Jeg er 14 + 5 og venter vårt andre barn. Foreløpig termin 4 mai. Fra før har vi ei jente født i februar 14, og hun gleder seg til å få en lillebrorsøster :D Hehe.. Håper jeg får være med dere her inne.

Jeg har en lang historie, men for å gjøre det kort: dette er åttende gang jeg er gravid. Har ufrivillig mistet seks ganger. Fem ganger før datteren vår, og en gang etter. Jeg blir nøye fulgt opp, og ul i uke 7 og 14 så bra ut denne gangen. Vi gleder oss masse :)

Sniker meg inn hos dere :) Jeg er 14 + 5 og venter vårt andre barn. Foreløpig termin 4 mai. Fra før har vi ei jente født i februar 14, og hun gleder seg til å få en lillebrorsøster :D Hehe.. Håper jeg får være med dere her inne.

Jeg har en lang historie, men for å gjøre det kort: dette er åttende gang jeg er gravid. Har ufrivillig mistet seks ganger. Fem ganger før datteren vår, og en gang etter. Jeg blir nøye fulgt opp, og ul i uke 7 og 14 så bra ut denne gangen. Vi gleder oss masse :)

Hei, og velkommen så mye:)
Du har vært gjennom mye ser jeg:o Det er godt å høre at du får solid oppfølging! Selv har jeg mistet tre ganger siste året (mellom uke 8-10), men nå er jeg i uke 12, og hatt ul som viser at alt er bra. Denne gangen skal det gå bra for oss begge:)

Gratulerer og velkommen hit. jeg har også vært gravid 8 ganger og har 1 barn. Håper vi begge kommer helt i mål nå

Tusen takk dere :) Jeg tror det kommer til å gå bra denne gangen. Gleder meg til å bli kjent med dere :)

Velkommen hit og gratulerer! Har selv mistet to ganger. Håper den lille klorer seg fast hos deg til mai :happy:

Tusen takk alle sammen :) Jeg krysser fingrene sammen med dere :)

Tusen takk søte dere :) og i like måte ;)

masse lykke til!

Tusen takk alle sammen :)

Jeg har mistet en gang, og var helt knust, jeg kan bare tenke meg hvor fælt det må være å ha blitt skuffet så mange ganger. Du er sterk! Lykke til!!

Jeg har mistet en gang, og var helt knust, jeg kan bare tenke meg hvor fælt det må være å ha blitt skuffet så mange ganger. Du er sterk! Lykke til!!

Tusen takk <3 Det kan være ganske knusende og slitsomt, men jeg har fått enorm støtte av mann, familie og venner. Og drømmen om barn har overgått nedturene. Jeg har vært så heldig å få verdens fineste datter, og nå ser det ut som jeg skal få oppleve det hele en gang til og samtidig gi datteren min et søsken. Det varmer.

Back
Topp