Film-/serietråd

Knopp

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Jeg er klar for fredagskveld med mannen og har skikkelig lyst til å se en ordentlig god thriller-/krimfilm. Tenkte derfor kanskje vi kunne lage en tråd hvor vi kom med tips på filmer og serier som er verdt å se. Kan jo også komme godt med når vi går ut i permisjon og har et par uker å slå ihjel før bebisen ankommer :)

Jeg anbefaler:
Film: taken 1,2,3 (thriller)
Serier: blacklist (thrillerisj), broen (krim), dicte (krim)

Serier: Game Of Thrones, American Horror Story, Gotham, Stranger Things, Hannibal, House Of Cards, Sherlock, True Detective, Marco Polo, Agent Carter, Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage, Glee, Salem, Grimm, Hemlock Groove :)

Filmer: Now You See Mee 1&2
The Conjuring 1&2

For begge disse var nr.2 ordentlig bra! :)

The affair, The Fall, Narcos på Netflix :)

Serier: Game Of Thrones, American Horror Story, Gotham, Stranger Things, Hannibal, House Of Cards, Sherlock, True Detective, Marco Polo, Agent Carter, Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage, Glee, Salem, Grimm, Hemlock Groove :)

Filmer: Now You See Mee 1&2
The Conjuring 1&2

For begge disse var nr.2 ordentlig bra! :)
Ser faktisk på Now you see me nå :)

Skikkelig Thriller, litt gammel men min favortitt Thriller er garantert Seven.

Vi er på NRK-kjøret og ser program som dialektriket og nomino og der ingen skulle tru at nokon kunne bu å sånn (hello førtidspensjon!).

Også ser vi westworld, d er spennende!

Jeg ser også call the midwife og jane the virgin å sånn, men d er kanskje litt mye for mange gutter... mannen her i huset synes d ser helt håpløst ut i alle fall... også har jeg en skikkelig guilty pleasur i britiske ungdomsserier...
Første sesongen av skins, misfits, fresh meat, inbetweeners... skikkelig kleint, skikkelig arti!

Også gleder jeg meg til neste sesong av the affair, ser d er mange som har nevnt både den og andre favoritter over her! :)

Vi er på NRK-kjøret og ser program som dialektriket og nomino og der ingen skulle tru at nokon kunne bu å sånn (hello førtidspensjon!).

Også ser vi westworld, d er spennende!

Jeg ser også call the midwife og jane the virgin å sånn, men d er kanskje litt mye for mange gutter... mannen her i huset synes d ser helt håpløst ut i alle fall... også har jeg en skikkelig guilty pleasur i britiske ungdomsserier...
Første sesongen av skins, misfits, fresh meat, inbetweeners... skikkelig kleint, skikkelig arti!

Også gleder jeg meg til neste sesong av the affair, ser d er mange som har nevnt både den og andre favoritter over her! :)
Misfits er fantastisk!

Serier jeg GARANTERER vil være interresante for dere: Game of thrones, Westworld, Sherlock Holmes og House of cards

Missunner dere sikkelig om det er noen av disse dere ikke har sett enda! Jeg skulle gjerne ha sett de igjen for første gang :p

Filmer: The prestige, The other woman, Knocked up, This is 40 :)

Vi likte også Taken filmene. :)

Akkurat nå ser jeg mest Modern family og Frikjent.

Serier som funker bra for begge: Blacklist, Suits, White collar

Back
Topp