****PORSGRUNN****

Konsultasjonen gikk kjempefint. De er så hyggelige og snille der. Det blir IVF-behandling på oss. Jeg er veldig glad for at jeg mentalt har forberedt meg på dette vha dere flotte jenter her inne. 1000takk, snille damer <3

Jeg har skrevet mer om hvordan det gikk på konsultasjonen i dagboken min hvis dere er interessert, se link signaturen min.
Takk for at du deler dine erfaringer her! :-) Er så spent selv, men det er leeeenge til 3. januar...

Hei alle!

Hvordan går det med dere?
Her er det venting på tante rød som kommer om 1 ukes tid. Sliter med tålmodighet i det siste... :( Vet også at det ikke er noe vits med forhåpninger, men siden vi fortsetter å prøve fram til konsultasjonen (og prøver så klart ikke å håpe så mye, men...), så blir jo vanskelig ikke å håpe... :-( Vanskelig å bli kvitt de tankene om å teste osv... :bored::oops: Huffda...

Last edited by a moderator:
Weeee!!! :gen014:gen014:gen014 Konsultasjonstimen vår ble nettopp flyttet til 21. desember!!! :happy093:happy119:flower:hello2:hello:santa:rendeer:hello2 Huuufff, det er det jeg trengte! :-) Sliter så veldig med tålmodighet i det siste, men nå ble jej sååå glad! :Heartbigred

Weeee!!! :gen014:gen014:gen014 Konsultasjonstimen vår ble nettopp flyttet til 21. desember!!! :happy093:happy119:flower:hello2:hello:santa:rendeer:hello2 Huuufff, det er det jeg trengte! :) Sliter så veldig med tålmodighet i det siste, men nå ble jej sååå glad! :Heartbigred

ÅH! Så bra :-) Kanskje behandlingsforløpene våre blir nok så like tidsmessig? Hvis dere skal på IVF også da. :-)

ÅH! Så bra :) Kanskje behandlingsforløpene våre blir nok så like tidsmessig? Hvis dere skal på IVF også da. :)
Vi skal mest sannsynlig på ICSI, men det vet jeg jo ikke sikkert. Men det hadde vært flott å gå likt med noen :-)
Så i kalenderen og hvis alt går som det skal, så skal jeg akkurat være ferdig med mensen på konsultasjonsdagen! :-)

Vi skal mest sannsynlig på ICSI, men det vet jeg jo ikke sikkert. Men det hadde vært flott å gå likt med noen :)
Så i kalenderen og hvis alt går som det skal, så skal jeg akkurat være ferdig med mensen på konsultasjonsdagen! :)

Da tror jeg det blir ganske likt (hvis syklusen min er som den pleier) :hello2 Jeg skal begynne på nesespray syklusdag 20 (det er ganske vanlig, tror jeg), det blir ca 04. januar for meg.

Da tror jeg det blir ganske likt (hvis syklusen min er som den pleier) :hello2 Jeg skal begynne på nesespray syklusdag 20 (det er ganske vanlig, tror jeg), det blir ca 04. januar for meg.
Hos meg er dag 20 ca. den 5. januar, så HVIS syklusen er som den pleier, går vi ganske likt! :angel8

Ting begynner å skje her! :-) Krysser fingrene for dere alle! :love7

Hos meg er dag 20 ca. den 5. januar, så HVIS syklusen er som den pleier, går vi ganske likt! :angel8

Ting begynner å skje her! :-) Krysser fingrene for dere alle! :love7

Da henger jeg meg også, mest sannsynlig spraying fra romjula :)

Huffda, er så sint på meg selv for at jeg gikk inn i den samme fella som hver måned... :crybaby2 Dere som har mer erfaring enn meg - har dere fortsatt forhåpningen ift. vanlig prøving? :binkybaby Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke kan kontrollere mine tanker såpass at jeg har minimum av tålmodighet og klarer å vente på mensen... :sorry: Hver måned rett før mensen tester jeg og tester med håp om 2 streker... :gen113:crybaby2Og så ser jeg masse skygger, men testene er garantert negative alle sammen... :sad015 Det er muligens fordi vi ikke har startet noe som helst ift. assistert befruktning, da er det kanskje ikke så reelt for meg enda... Ble tross alt gravid tre ganger i de siste året på vanlig måte og, så... :smiley-ashamed008:sorry::( Desember, kom fort!

Huffda, er så sint på meg selv for at jeg gikk inn i den samme fella som hver måned... :crybaby2 Dere som har mer erfaring enn meg - har dere fortsatt forhåpningen ift. vanlig prøving? :binkybaby Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke kan kontrollere mine tanker såpass at jeg har minimum av tålmodighet og klarer å vente på mensen... :sorry: Hver måned rett før mensen tester jeg og tester med håp om 2 streker... :gen113:crybaby2Og så ser jeg masse skygger, men testene er garantert negative alle sammen... :sad015 Det er muligens fordi vi ikke har startet noe som helst ift. assistert befruktning, da er det kanskje ikke så reelt for meg enda... Ble tross alt gravid tre ganger i de siste året på vanlig måte og, så... :smiley-ashamed008:sorry::( Desember, kom fort!

Jeg har kun vært gravid i upåvirket syklus en eneste gang og det var nå i september etter 3,5 års prøving, men klart håpet er der hver gang! Det feiler oss egentlig ikke noe, så i teorien skal det gå! Det er kanskje slik for dere og?
Ser stadig noen som klarer det på egenhånd mens de venter på assistert, så du er langt fra gal som fortsatt håper :)

Jeg har kun vært gravid i upåvirket syklus en eneste gang og det var nå i september etter 3,5 års prøving, men klart håpet er der hver gang! Det feiler oss egentlig ikke noe, så i teorien skal det gå! Det er kanskje slik for dere og?
Ser stadig noen som klarer det på egenhånd mens de venter på assistert, så du er langt fra gal som fortsatt håper :)
Huff... Takk for snille ord! :Heartpink Setter pris på det. Og så fint å finne forståelse... :love7 Det er rart, alt sammen. Vi vet jo at mannen har nedsatt bevegelighet, og jeg har symptomer for PCOS, men vi har klart å bli gravid før. Det er kanskje derfor jeg håper hver måned. Selv om jeg er innstilt på at vi får hjelp og er glad for det... :dummy::dummy1::Heartblue:Heartpink

Huff... Takk for snille ord! :Heartpink Setter pris på det. Og så fint å finne forståelse... :love7 Det er rart, alt sammen. Vi vet jo at mannen har nedsatt bevegelighet, og jeg har symptomer for PCOS, men vi har klart å bli gravid før. Det er kanskje derfor jeg håper hver måned. Selv om jeg er innstilt på at vi får hjelp og er glad for det... :dummy::dummy1::Heartblue:Heartpink

I og med at dere har klart det på egenhånd tidligere har dere supre forutsetninger for å klare det assistert i hvert fall :)
Kanskje allerede på første forsøket :)

Back
Topp