Vognpose

FruG

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Trenger plutselig ny vognpoe - Hvilken anbefaler dere? Må ut og kjøpe i morgen.

Vi har Voksi city wool, den finnes ikke lengre men den er identisk med den som er ny og heter Voksi active. Veldig god pose med ull underdel og dun over, kan forlenges og tettes godt rundt hodet og er ikke så klompete oppi vogna :)

Vi har en Easygrow Nature etter mellomste. Veldig fornøyd med den :)
Har også en Voksi City i dun som mellomste bruker i barnehagen nå. Den er også super :)

Vi har en Easygrow Nature etter mellomste. Veldig fornøyd med den :)
Har også en Voksi City i dun som mellomste bruker i barnehagen nå. Den er også super :)

Har forelsket meg helt i Easygrow Nature, og håper egentlig den kommer på tilbud igjen snart :)
I mellomtiden kan jeg bruke en lammeskinnspose fra jeg var liten, men den er ikke renset siden 2009, og jeg trenger jo pose i dag - det snør :p

Klarte å ødelegge voksi urban som vi hadde i vaskemaskina :/

Har forelsket meg helt i Easygrow Nature, og håper egentlig den kommer på tilbud igjen snart :)
I mellomtiden kan jeg bruke en lammeskinnspose fra jeg var liten, men den er ikke renset siden 2009, og jeg trenger jo pose i dag - det snør :p

Klarte å ødelegge voksi urban som vi hadde i vaskemaskina :/

Tror det er Babyshop som har 25% på det meste i butikken ut uken. Kanskje du finner en god pose på tilbud der :)

Tror det er Babyshop som har 25% på det meste i butikken ut uken. Kanskje du finner en god pose på tilbud der :)

Takk for tips :) har babyshop på senteret rett ved her så da skal jeg dra ned dit i dag :)

Veldig fornøyd med Voksi urban, både til baby og barnehagebarn :) Mange fine å kjøpe brukt, og om du har tørketrommel kan du vaske den selv :)

Veldig fornøyd med Voksi urban, både til baby og barnehagebarn :) Mange fine å kjøpe brukt, og om du har tørketrommel kan du vaske den selv :)

Ja, jeg tok vår i vaskemaskina og i tørketrommel med tennisballer etterpå, men lokket på den ble helt ødelagt (dun/ulla) inni...

Vi har en fra Reflex (tror den heter Lun) med dun og ull som vi er kjempefornøyd med, og en lammeskinnpose (Nordlys) fra Jollyroom som storesøsteren bruker.
Ellers har jeg også god erfaring med Voksi.

Ja, jeg tok vår i vaskemaskina og i tørketrommel med tennisballer etterpå, men lokket på den ble helt ødelagt (dun/ulla) inni...
Da har du nok ikke tromlet lenge nok, her måtte trommelen gå hele kvelden og ta den ut å riste innimellom :)

Jeg brukte også en evighet! Men til slutt, etter en hel dag blei den som ny!
Ja vår tørketrommel slår seg av når den mener det er tørt, så jeg måtte velge et program som gikk uavhengig av fuktighet, for tørketrommelen mente jo at den var ferdig etter en time :P

Ja vår tørketrommel slår seg av når den mener det er tørt, så jeg måtte velge et program som gikk uavhengig av fuktighet, for tørketrommelen mente jo at den var ferdig etter en time :p

Jeg satte på en time eller halvannen om gangen og tok den ut og rista i mellom. Glad vi hadde helga hos svigers, for det tok jo tid! Må nok få oss tørketrommel sjøl også etterhvert.

Ja vår tørketrommel slår seg av når den mener det er tørt, så jeg måtte velge et program som gikk uavhengig av fuktighet, for tørketrommelen mente jo at den var ferdig etter en time :P
Jeg satte på en time eller halvannen om gangen og tok den ut og rista i mellom. Glad vi hadde helga hos svigers, for det tok jo tid! Må nok få oss tørketrommel sjøl også etterhvert.

Tromlet den flere ganger hele dagen, men fulgte tipset dere og tromlet mer i dag og jaggu har den ikke blitt fin igjen :D
Takk for tips :) sparte jeg de pengene

Tromlet den flere ganger hele dagen, men fulgte tipset dere og tromlet mer i dag og jaggu har den ikke blitt fin igjen :D
Takk for tips :) sparte jeg de pengene

Veldig greit med det man kan spare på :)

Back
Topp