Guttenavn på M

StineH

Elsker forumet
Da storesøster har et relativt kort navn som begynner på M så har jeg forelsket meg helt i tanken på at lillebror også skal ha et navn som begynner på M - Problemet er bare at vi står mer eller mindre helt fast!
Sambo er helt låst på Martin, og jeg har ikke noen store innvendinger mot det, det bare føles ikke helt rett..

Såe, litt hjelp jenter?
Hvilke fine guttenavn har dere på lager som begynner på M? <3

Magnus, milo , Mats , malvin

Magnar heter lillebroren min, oppkalt etter sin oldefar. Likte det ikke først, men det har vokst på meg, liker det godt nå :)

Markus er et annet navn jeg tror du ikke har fått forslag om :)

Synes Mio er veldig fint, men blir vell litt likt på søsteren sitt navn kanskje ;)
Mikke
Mikkel
Mats
Melvin
Matheus
Mathias
Martinius

Magnar heter lillebroren min, oppkalt etter sin oldefar. Likte det ikke først, men det har vokst på meg, liker det godt nå :)

Markus er et annet navn jeg tror du ikke har fått forslag om :)
Markus er veldig fint! Og Magnar er et navn vi ikke har tenkt på en gang.. Er jo noe med det når man blir kjent med personene, så "forandres" liksom navnet også.. <3

Vi vurderte Mattias og Mateo. Havna også på noe på M, men våres er hemmelig frem til han er trygt ute :)
Det skjønner jeg veldig godt! Vi var litt sånn med vesla sine navneforslag før hun ble født - Men denne gangen er vi heeelt blanke! :P Så kjekt med flere M-barn <3

Synes Mio er veldig fint, men blir vell litt likt på søsteren sitt navn kanskje ;)
Mikke
Mikkel
Mats
Melvin
Matheus
Mathias
Martinius
Mio har vi vært innom, men slått i fra oss - Det blir som du sier, litt for likt på storesøster.. Mats synes jeg er fint, men det er ikke pappa'n enig i...

Mikael, Miko, Mio og matheo :) skal ikke være lett å finne navn.
Takk for fine forslag <3
Nei, du har helt rett - Det er suuupervanskelig å finne navn! Og så er vi liksom helt låst fast, så vi har snakket endel med folk rundt oss også om navn, så nå kommer alle med forslag i hytt og pine også.. :P

Ser Mika er nevnt, men en av mine favoritter er Micah.
Uttales likt, men skrives forskjellig :)

Så mange fine forslag dere kommer med - Tusen takk! <3
Jeg synes guttenavn er sååå vanskelig - Finner bare jentenavn som jeg kunne tenke meg, men stakkars lillebror kan liksom ikke hete Maja.. :P

Back
Topp