Bleieslutt?

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Hvor mange har sluttet med bleie?

Hvor mange holder på å slutte med bleie?

Hvem er ikke i nærheten av det engang?

Vi har hatt hell på potta den siste tida, men ikke gått inn for å slutte med bleien allikevel :) tar det litt og litt.
 
Langt unna her tror jeg. Nå i helgen ville han plutselig tisse i den lille doen sin, sånn potte som spiller musikk ;) han sier ifra at han tisser og må bæsje, men nekter å bruke doen.
 
Her er vi ikke i nærheten enda. Har fått han til å hå på do et par ganger, men det virker ikke som han er helt klar for det enda. Vi har egentlig brukt det siste året på å få 4åringen tørr. Nå når han endelig har sluttet med bleie skal vi så smått begynne med F også
 
Her er vi ikke i nærheten enda. Har fått han til å hå på do et par ganger, men det virker ikke som han er helt klar for det enda. Vi har egentlig brukt det siste året på å få 4åringen tørr. Nå når han endelig har sluttet med bleie skal vi så smått begynne med F også
Jeg tar gjerne imot tips i forhold til bleieslutt!
 
Ikkje i nærheten... HATAR do og potte :p
 
Vi holder på.
Hun er bleiefri på dagtid hjemme. Bruker bleie på natt og i barnehagen.
Det å bæsje på do/potte er fortsatt litt skummelt, så vi sliter med at hun holder seg om hun ikke har bleie på.
 
Nei, ikke ennå. Vi tenker til våren, er så slitsomt å ta av og på dresser osv. Hun klarer seg uten bleie når vi er hjemme, men vil helst ha den på:)
 
Slutta med bæsjebleie for 1,5 år siden. Slutta helt med bleie for 6 mnd siden.
 
Jeg tar gjerne imot tips i forhold til bleieslutt!

Med C begynte vi egentlig å bara la han gå uten bleie. Spurte ikke om han måtte tisse, men tok han på badet og sa at han måtte prøve å tisse på do. Så det gikk egentlig av seg selv. Problemet har vært å få han til å gå på do andre steder enn bare hjemme -DET har vært en kamp det! :eek:
 
Vi er ikkje i nærheten... Kanskje til sommeren :)
 
Hjemme: null sjans. Går på potte i bhg da! :p
 
Vi har ikke begynt.
 
Hun tisser på do, bæsjer en sjelden gang på do, men går fortsatt i bleien også. Hun sier ikke i fra enda, og jeg tenker det må på plass først. Så da er hun ikke klar rett og slett. Vi stresser ikke med det heller :)
 
Det er nok lenge igjen ;) vi snakker litt og prøver å sitte. Hatt resultat i do en gang :p
 
Er i gang, men har vansker for å få slutt på skvettingen.
 
Med C begynte vi egentlig å bara la han gå uten bleie. Spurte ikke om han måtte tisse, men tok han på badet og sa at han måtte prøve å tisse på do. Så det gikk egentlig av seg selv. Problemet har vært å få han til å gå på do andre steder enn bare hjemme -DET har vært en kamp det! :eek:
Hmm. Føler det liksom er så brått å bare ta vekk bleien, men det er kanskje det som blir løsningen.
 
Hmm. Føler det liksom er så brått å bare ta vekk bleien, men det er kanskje det som blir løsningen.

Det var slik jeg gjorde med eldste også. Men de må jo være sånn noen lunde klar for det tenker jeg. I tillegg så er det lettere om våren/sommeren ;)
 
Mi frøken har vært over halvt år helt uten bleie tok tid før bhg ble enig og ikke bruke bleie når de va ute
 
Langt unna bleieslutt her. Spør henne stadig vekk om hun vil prøve å gå på do, men det er ikke snakk. Når hum får gå litt uten bleie tar det ikke lang tid før hun tisser på gulvet. Og hun er like overrasket hver gang
 
Vi er på god vei,holder seg tørr på natta,og mye på dagene.Hun var så å si bleiefri til hun ble storesøster...
 
Back
Topp