Skravle november - skritt

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Ja da var november i gang.

Hvor mange skritt skal du klare tror du?

Jeg er allerede på etterskudd, siden jeg et hjemme med sykt barn og ikke får gått all verden. :p
 
Jeg er klar. Satser på å nå målet om 300.000. Har etter nesten full arbeidsdag har jeg 5000, så jeg må ut og gå hver dag. Men det SKAL jeg klare denne mnd!
 
Jeg er klar. Satser på å nå målet om 300.000. Har etter nesten full arbeidsdag har jeg 5000, så jeg må ut og gå hver dag. Men det SKAL jeg klare denne mnd!

Det går ganske raskt å få 5.000 extra og mitt råd er å prøve tenke "gå mest mulig" hjemme også. Det blir for noen extra skritt av å rydde og fixe litt
 
Det går ganske raskt å få 5.000 extra og mitt råd er å prøve tenke "gå mest mulig" hjemme også. Det blir for noen extra skritt av å rydde og fixe litt
Ja det er sant.

Jeg har nå nesten 9000 skritt og har vært hjemme med sykt barn. Vært hos legen og på apoteket en tur, men likevel.

Sittet stille en stund hjemme også da jeg jobbet, men jammen har det blitt noen skritt likevel.
Blitt mer bevisst på å bevege meg mer hjemme.
 
Ja det er sant.

Jeg har nå nesten 9000 skritt og har vært hjemme med sykt barn. Vært hos legen og på apoteket en tur, men likevel.

Sittet stille en stund hjemme også da jeg jobbet, men jammen har det blitt noen skritt likevel.
Blitt mer bevisst på å bevege meg mer hjemme.

Jeg også. Vi har ganske stort hus og to etasjer og nå er det stort sett jeg som flyr opp og ned trappen med ting og tang fordi jeg ser det gir meg extra bevegelse og trinn.
 
Det går ganske raskt å få 5.000 extra og mitt råd er å prøve tenke "gå mest mulig" hjemme også. Det blir for noen extra skritt av å rydde og fixe litt
Ja i kveld har jeg ikke bedt noen ta med noen ting for meg. Har jeg trengt noe så har jeg gått og hentet det selv:)
Så har 2000 skritt hjemme i kveld:)
 
Hei og hopp og ny måned.
Blir en litt rolig start for meg, men håper på å klare 500.000 denne måneden, var bare så nære forrige måned
 
Jeg henger meg på Musemors november skrittmål på minst 500.000 skritt.
Startet i dag med 17.689 skritt.
 
Back
Topp