Redd for å fly

caracara

Forumet er livet
Altså, ikke flyskrekk i form av at jeg har anfall eller noe sånt, men jeg klarer ikke å slutte å tenke på at jeg skal ut og fly alene, tenk om noe skjer med flyet sånn at jeg ikke kommer hjem til mine små? De trenger meg jo... Det er nummeret før jeg finner fram elf on the shelf alven, slik at den eventuelt er tilgjengelig og klar for adventstida, i tilfelle :( noen andre som har det sånn?

Last edited:
Jeg har skikkelig fly skrekk. Jeg får vondt inni meg og får ikke sove bare av tanken. Så heldigvis drar ikke vi til Syden. Jeg ble verre etter at vi fikk barn. Jeg har vært I Hellas så har flydd. Men dette var lenge før jeg fikk barn. Så kan godt forstå deg.

Må innrømme at tanken ikke har slått meg:( men jeg h
vet hva du går igjennom.

Det hjelper sikkert ikke, men det er farligere å kjøre bil til flyplassen enn å fly :)

Har hørt kjempemange si at de har blitt mer nervøs for å fly etter at de har fått barn, så d er nok ikke en uvanlig reaksjon!

Jeg har det også sånn. Men landing og letting er verst. Tenker ikke så mye over det på flyplassen, men er kun der og da. Tenker at "herregud, enn hvis det faktisk skjer noe" og så tenker jeg liksom
På følelsen av å ikke få se barna igjen.

Ikke spesielt redd, men kan bli lett nervøs i det jeg går ombord på flyet.

Dere med flyskrekk setter dere vel frivillig inn i biler. Dere møter enormt mange idioter i trafikken, å fly er særdeles mye tryggere.

Har ikke flyskrekk, men tenker den tanken hver gang jeg flyr. Og enda verre er det når frøkna er med.

Hadde flyskrekk før. Da gråt jeg ukontrollerbart hver gang det var turbulens. Det var helt forferdelig. Det ble slik etter en veldig humpete tur i Nord-Norge. Etter jeg fikk barn, så går det så godt som forsvunnet. Mye fordi jeg ikke har tid til å tenke på det hvis han er med. Hvis han ikke er med, så nyter jeg roen og stillheten. Kan fortsatt få litt støkk i meg hvis det er mye turbulens. Men veeeldig deilig å ikke gråte lenger.

Dere med flyskrekk setter dere vel frivillig inn i biler. Dere møter enormt mange idioter i trafikken, å fly er særdeles mye tryggere.
Jo men er vel ingen som har sagt at frykt er logisk eller forståelig alltid? ;) har ikke flyskrekk selv altså, men frykt er høyst reelt for den det gjelder uansett :)

Har sterk flyskrekk, bruker sobril :) nok til å holde meg rolig og avslappen men våken og med! Kontakt lege er mitt råd

Jo men er vel ingen som har sagt at frykt er logisk eller forståelig alltid? ;) har ikke flyskrekk selv altså, men frykt er høyst reelt for den det gjelder uansett :)
Selvfølgelig, jeg har i mange år fått en spontant panikkreaksjon når jeg ser edderkopper. Ingen logikk i hele verden kan overbevise meg om at de ikke er farlige. :p

Selvfølgelig, jeg har i mange år fått en spontant panikkreaksjon når jeg ser edderkopper. Ingen logikk i hele verden kan overbevise meg om at de ikke er farlige. :p
Hehe! nei det er sant for de er virkelig skumle syns jeg og :D håpløst tilfellet, men jeg roper altså på dattera mi på 8 år for å komme å ta De vekk for jeg blir så redd:rolleyes:

Back
Topp