Hva elsker feb barna å gjøre?

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Hva slags aktiviteter elsker de?

Her elsker hun å være ute :) og å male da :)
 
Tells BHG? :p min elsker bhg :D

Ellers syns han bading er veldig gøy. Generelt utelek er helt innafor her, vi er veldig lite innendørs.

Lillesøster er visst en fantastisk lekekamerat, det er jo herlig ❤️
 
Tells BHG? :p min elsker bhg :D

Ellers syns han bading er veldig gøy. Generelt utelek er helt innafor her, vi er veldig lite innendørs.

Lillesøster er visst en fantastisk lekekamerat, det er jo herlig ❤️
Ha ha!! :D bhg teller absolutt :D min elsker også bhg :D
 
F elsker å være ute. Ellers liker han godt å leke med play doh, tegne, lese bøker og lage laaaang rekke med bilene sine ;)
 
F elsker å være ute. Ellers liker han godt å leke med play doh, tegne, lese bøker og lage laaaang rekke med bilene sine ;)
Min har ikke tålmodighet til å lese :eek: såvidt jeg får lest litt før hun legger seg :eek:
 
Barnehagen, eller leike med tog.
 
Elsker å være ute, hun var helt ekstatisk da hun sa at det var kommet litt snø i natt.

Tegne
Pusle
Nettbrett *rødme*
 
Elsker å være ute, hun var helt ekstatisk da hun sa at det var kommet litt snø i natt.

Tegne
Pusle
Nettbrett *rødme*
Kan underskrive på det nettbrettet. Desverre.:p
Ellers liker hun å male, pusle, perle, plastelina, fotball osv... og bhg:)
 
Ingenting er bedre enn når mamma og pappa spiller fotball i stuen (amerikansk) og det innebærer å slenge seg litt på gulvet, tulle og tøyse masse... :)
Ellers er han utegutt tvers igjennom, alt som gjør at han kan være ute er kjekt!
 
Hun elsker barnehagen, leke at hun lager mat med duplo, bli lest for og leke med leire :) og høre på musikk! :)
 
Elsker å være ute!

Leker med bamser, togbane, lekekjøkken...
 
Min har ikke tålmodighet til å lese :eek: såvidt jeg får lest litt før hun legger seg :eek:

Felix er veldig glad i å lese, men kun når han selv får det for seg. Nytter ikke å "overtale" han til det :p
 
Tog for alle penga for tiden. Duplotog, briotog, tomastog, tog på youtube eller å gå ut å se på malmtoget.
 
Her liker hun perling, lage smykker,armbånd, tegne liker og pusle og men har ikke så mye puslespill så nettbrett er fint til å ha masse puslespill på :p elsker å bake og lage middag så det bruker vi gjøre mye sammen :)
 
Være ute, leke med storebror og på morgenen og kvelden elsker han å kose seg i sofaen med Dora, Paw Patrol og Blaze.
 
Back
Topp