Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal føde på Ullevål. Har termin 5. januar også står det maxdato eller noe som 17. januar. Står på papiret med mål du fikk på OULEr det noen her som skal føde på Ullevål og som vet når man blir satt i gang hvis man går på overtid? Jeg har termin 10. desember og er redd for at lille skal komme nærme julaften, så håper på tidlig igangsettelse hvis jeg går over termin.
Er sånn jeg tolker det hvertfall, men jeg er ikke 100% sikkerVis vedlegget 205104Betyr dette at jeg blir satt igang 22.12 hvis jeg går så langt?
Var det jm sa til meg, og jeg har 26.12Vis vedlegget 205104Betyr dette at jeg blir satt igang 22.12 hvis jeg går så langt?
Var det jeg fikk beskjed om sist gang ihvertfallVis vedlegget 205104Betyr dette at jeg blir satt igang 22.12 hvis jeg går så langt?
Hvis det er som der jeg skal føde stemmer det at du blir satt igang 22.12 om du ikke har gått i fødsel av deg selv eller andre årsaker tilsier at du bør settes igang. På "mitt" sykehus er det kontroll syv dager etter termin for kontroll og vurdering om de kan vente lenger. Ansees det forsvarlig venter de noen dager til i håp om at fødsel starter av seg selv. Når og hvordan blir totalt sett en individuell vurdering, men jeg ble satt igang med første frøkna ti dager etter ul termin. Fire dager etterpå ble hun født.Vis vedlegget 205104Betyr dette at jeg blir satt igang 22.12 hvis jeg går så langt?
Ja, det er det som er så kjipt! Vil ha ho ut før julaften. Har sett for meg julaften med nyfødt, ikke julaften på sykehusetHusk at om du blir satt i gang den 22.12 kan det gå opp mot 4 dager før babyen er ute.Så seneste for dere å møte babyen er vel 26.12 dersom ikke ting skjer før.
Ja, det er det som er så kjipt! Vil ha ho ut før julaften. Har sett for meg julaften med nyfødt, ikke julaften på sykehuset![]()