Bh som ikke er vond

Mammaaaa91

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Er det noen som har tips angående bher som ikke er vonde? I større størrelse (jeg bruke 75f/g).

Alt jeg har er vondt for tiden.. eneste jeg klarer å bruke er den jeg fikk etter jeg tok silikon.. den ser ikke veldig delikat ut for å si det sånn.

Kanskje ammebh fra boob? Har nemlig sett meg ut de selv, de ser sykt behagelige ut :p Jeg sliter også litt med plassen nå, har 75E. Tipper jeg må kjøpe ny i neste uke...

Btw, har du sjekka mammatrend.no? Der er det mange fine bher jeg gjerne vil bestille ihvertfall :D

Bravado <3

Jeg bruker sportsbh. Har kjøpt meg flere behagelige som har innlegg :) mye bedre enn vanlig bh :)

Bruker samme størrelse som deg og jeg har gått over til å bruke sportsbher. Stay in place omega er favoritten :)

Jeg har bh fra Change som jeg fikk tilpasset meg i butikken :-) koster 600 kr for en, men har utrolig mye igjen for det :-)

Jeg brukte bravado amme-bh ganske tidlig i graviditeten sist. Og sports-bh. Brydde meg fint lite om hvordan det så ut

Kjøpte ammebher på lindex sist. 2 pk uten spiler. Jeg slutta å amme i juni, men bruker dem fortsatt. Beste bh jeg har hatt, takler ikke spiler lenger :-p

Det var ingen i nærheten av min størrelse der =( men de så fine ut da.

Er det noen som har tips angående bher som ikke er vonde? I større størrelse (jeg bruke 75f/g).

Alt jeg har er vondt for tiden.. eneste jeg klarer å bruke er den jeg fikk etter jeg tok silikon.. den ser ikke veldig delikat ut for å si det sånn.
Sports bh. Pierre Robert i str l. Myke og sømløse. Egner seg ikke til trening/løping

Back
Topp