Trår en fot innenfor juli også...

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Heihei dere :) Har foreløpig termin 30. juni, så da kan jeg jo gjøre meg litt kjent her inne også :)
 
Ja jeg var på juni en periode men mistet. Så havna her foreløpig :D

Så får håpe ikke noe skjer igjen. Er inne på juni for å oppdatere meg på statusen til enkelte der inne også :p

Velkommen skal du uansett være ;)
 
Ja jeg var på juni en periode men mistet. Så havna her foreløpig :D

Så får håpe ikke noe skjer igjen. Er inne på juni for å oppdatere meg på statusen til enkelte der inne også :p

Velkommen skal du uansett være ;)
Takktakk! Så bra du ble raskt gravid igjen da :)
 
Takktakk! Så bra du ble raskt gravid igjen da :)
Jeg gadd ikke tenke på å bli gravid en gang. Vi hadde bare sex fordi vi ville. Men sjokket ble likevel stort. Denne gangen klarer jeg ikke helt være positiv kjenner jeg.. første barnet jeg har som er planlagt. De to andre var ikke planlagt :p for å si det mildt, det var null stress. Nå er det jo testing, se etter tr på do osv.. jeg har heldigvis venninner som er hakket mer positive, samt mannen som sier at vi skal være positive frem til vi har en annen grunn :)
 
Jeg har termin 29 juni så jeg må ærlig innrømme at jeg bruker å snike her inne . Er spent på om man havner her inne etter OUL :)
 
Jeg har termin 29 juni så jeg må ærlig innrømme at jeg bruker å snike her inne . Er spent på om man havner her inne etter OUL :)
Ja den tanken har slått meg også :p vi får se, jeg håper egentlig at jeg blir satt en del frem, men det tviler jeg pp
 
Velkommen hit også :D
 
Takktakk alle sammen :)
 
Back
Topp