Igangsettingen er bestemt, dato satt

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Juhuu! Nå vet jeg når jeg skal på sykehuset å bli satt i gang. Håper virkelig det går greit å ikke tar mange dager :)

15 desember er dagen :D så håper hun er ute innen 17 desember da ;) det var mens termin med storebror :p

Så spennende! Godt å vite at den lille kommer litt før selveste julaften! :)

Så spennende! Godt å vite at den lille kommer litt før selveste julaften! :)

Hehe, ja å før storebror sin bursdag :) så vi slipper to på samme dagen :p men kjenner det er litt kjipt at hun skulle bli desember barn også. Men blir nok veldig koselig det :D desember blir en magisk mnd i hjemmet vårt ❤️

Hehe, ja å før storebror sin bursdag :) så vi slipper to på samme dagen :p men kjenner det er litt kjipt at hun skulle bli desember barn også. Men blir nok veldig koselig det :D desember blir en magisk mnd i hjemmet vårt ❤️
Desemberbarn er fint <3 Nesten så jeg håper denne lille blir et desemberbarn også :p

Juhuu! Nå vet jeg når jeg skal på sykehuset å bli satt i gang. Håper virkelig det går greit å ikke tar mange dager :)

15 desember er dagen :D så håper hun er ute innen 17 desember da ;) det var mens termin med storebror :p

Du har sikkert forklart det før, men hvorfor har du fått igangsettelses dato? :)

Du har sikkert forklart det før, men hvorfor har du fått igangsettelses dato? :)

Svangerskaps diabetes kost og insulin kontrollert. Det er vist vanlig å settes i gang før termin da :p hadde ikke diabetes sist, å fikk en gutt på 4,7 kg. Det vil de gjerne unngå denne gangen. Å er mer utsatt for å få stort barn pga diabetesen :o

Så deilig å ha fått vite det :-) men kan jeg spør hva den opprinnelige termin datoen din var ? :-)

Så gøy! :)
Godt å vite at babyen er ute før jul :D

Så deilig å ha fått vite det :-) men kan jeg spør hva den opprinnelige termin datoen din var ? :-)

Har termin 1 januar :p
Veldig deilig å ha en dato å forholde seg til ;) samtidig som jeg nå har fått forståelse av at igangsetting er en lang prosess ofte.

Svangerskaps diabetes kost og insulin kontrollert. Det er vist vanlig å settes i gang før termin da :p hadde ikke diabetes sist, å fikk en gutt på 4,7 kg. Det vil de gjerne unngå denne gangen. Å er mer utsatt for å få stort barn pga diabetesen :eek:

Ja da skjønner jeg det :) masse lykke til :)

Har skjønt at det kan gå 4 dager fra man starter til ungen er ute. :)

Har skjønt at det kan gå 4 dager fra man starter til ungen er ute. :)

Det kan nok fort ta noen dager, men pga keisersnitt sist og dårlig fødsels opplevelse. Vil de ikke jeg skal gå så lenge. Da blir det heller nytt keisersnitt.

Det kan nok fort ta noen dager, men pga keisersnitt sist og dårlig fødsels opplevelse. Vil de ikke jeg skal gå så lenge. Da blir det heller nytt keisersnitt.

Håper det går fortere for deg denne gangen og at det blir en fin opplevelse og at du slipper KS. :)

Har termin 1 januar :p
Veldig deilig å ha en dato å forholde seg til ;) samtidig som jeg nå har fått forståelse av at igangsetting er en lang prosess ofte.
Så kjekt at du har fått dato :-D har selv termin 1 januar, men har fått innvilget keisersnitt 22 desember :-D håper vi er hjemme igjen på julaften :-D masse lykke til iallefall :-D

Masse lykke til! Så spennande! :)

Back
Topp