Våger meg tidlig inn her...

trallemamma

Gift med forumet
Hei hei! :) Idag fikk jeg ENDELIG positive tester innen fristen, etter å ha trodd jeg er gravid siden 2-3 dpo pga utrolig oppblåst mage og magesmerter (hadde det samme med første). Barn nr 3, men har også mistet i MA en gang. Jeg er så glad! :Heartred Gleder meg til å skravle med dere, og håper samtlige kommer til termin...:smiley-bounce012
 
Gratulerer! Positiv test her på onsdag. Hadde det de kalte inkomplett abort uke 10+0 i juli, så tenker du er like spent, redd og lite trygg på at spiren holder seg frisk og til termin som meg. Ingen barn fra før her.
 
JIPPI!!!! :D :D :D
 
Gratulerer så mye:D
Gratulerer så masse og velkommen inn hit:)
Gratulerer så mye med spiren!! Koselig å ha deg med i juli-forumet :)
Takk for det alle sammen!! Nå håper jeg bare at testene stiger fint de neste dagene, utrolig spennende :)2
 
Gratulerer! Positiv test her på onsdag. Hadde det de kalte inkomplett abort uke 10+0 i juli, så tenker du er like spent, redd og lite trygg på at spiren holder seg frisk og til termin som meg. Ingen barn fra før her.
Ja, når man har mistet, vet man jo litt mer om hva som kan skje... Gleder meg så til å komme over tiden da fosteret døde, og tiden da det kom ut. Vil føle meg bedre i uke 9 håper jeg... :) Men jeg har også fått 2 friske barn da, så det hjelper på nervøsiteten kjenner jeg! !
 
Ja, når man har mistet, vet man jo litt mer om hva som kan skje... Gleder meg så til å komme over tiden da fosteret døde, og tiden da det kom ut. Vil føle meg bedre i uke 9 håper jeg... :) Men jeg har også fått 2 friske barn da, så det hjelper på nervøsiteten kjenner jeg! !

Jeg slapper nok ikke av før uke 10 er unnagjort. Så har det på samme måten. Klarer ikke glede meg vilt denne gangen, det kan jo gå galt. Du er heldig som har to. Her håper jeg veldig nå, har så lyst til å bli mamma.
 
Det er så fantastisk med positiv test :D men kjenner også på frykten av å miste igjen. Håper vi alle slipper det!
 
Back
Topp