Sannsynlighet

Mams1987

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Oktoberbarna 2021♡
http://spacefem.com/pregnant/mc.php?m=09&d=01&y=16

Ser at flere lurer på hvor vanlig det egentlig er med SA/MA. Jeg så denne linken på juni forumet. Har ikke sjekket referanser etc så kan ikke gå god for den. Men føler uansett at den gir et "bilde" av at SA ikke skjer så ofte som vi førstegangsgravide får inntrykk av :)
 
Det er faktisk ikke veldig lurt å henge her på forumet i første trimester :) for sa og ma blir så synliggjort her og man blir bekymret. Selv prøver jeg å glede meg over at jeg er gravid, og skulle det gå sveis så har jeg ihvertfall vært gravid og glad for det <3 Viktig å ikke ta sorgene på forskudd. Vi er gravide nå! Ikke kast bort tiden på å tenke negative tanker :)
 
Det er faktisk ikke veldig lurt å henge her på forumet i første trimester :) for sa og ma blir så synliggjort her og man blir bekymret. Selv prøver jeg å glede meg over at jeg er gravid, og skulle det gå sveis så har jeg ihvertfall vært gravid og glad for det <3 Viktig å ikke ta sorgene på forskudd. Vi er gravide nå! Ikke kast bort tiden på å tenke negative tanker :)
Nei jeg skjønner, men klarer ikke styre unna forumet siden synes det er så spennende!:) Men prøver å ikke tenke så mye på det. Har en venninne som opplevde MA, så for meg er det uansett i tankene, forum eller ei. Gleder meg allerede over graviditeten og samme gjør samboern:Heartred Forslag til navn kom han med dagen etter positiv test. Koselig å tenke fremover:)
 
Last edited:
Jeg hadde sa på vårt første forsøk så jeg er like redd uansett, men er nok mindre sannsynlig uansett håper dere andre slipper det:happy:
Å at spiren min holder seg fast denne gangen;)
 
Jeg hadde sa på vårt første forsøk så jeg er like redd uansett, men er nok mindre sannsynlig uansett håper dere andre slipper det:happy:
Å at spiren min holder seg fast denne gangen;)
Er i samme båt som deg. Men har hatt to sa.
Gleder meg over graviditeten så mye at jeg tør å kalle meg lykkelig! Kan nesten ikke vente med å rope det ut til alle og vise fram magen(som ikke er gravidmage enda).
Om sa/ma er sannsylig eller ikke så får man ikke gjort noe med det om det skjer. Det er hardt og fortvilende, og jeg unner ikke min værste fiende å måtte gå gjennom det som jeg har gjort. Men da jeg har kjent på kroppen hvor fort ting kan snu føler jeg at jeg kan glede meg ekstra over det svangerskapet jeg fullførte og at vi har klart å så ei ny spire!!!!
 
Er i samme båt som deg. Men har hatt to sa.
Gleder meg over graviditeten så mye at jeg tør å kalle meg lykkelig! Kan nesten ikke vente med å rope det ut til alle og vise fram magen(som ikke er gravidmage enda).
Om sa/ma er sannsylig eller ikke så får man ikke gjort noe med det om det skjer. Det er hardt og fortvilende, og jeg unner ikke min værste fiende å måtte gå gjennom det som jeg har gjort. Men da jeg har kjent på kroppen hvor fort ting kan snu føler jeg at jeg kan glede meg ekstra over det svangerskapet jeg fullførte og at vi har klart å så ei ny spire!!!!
Du har så vanvittig rett, gleden er stor for hver og en spire man får oppleve.
Å som du sier så er det ingenting man kan gjøre om en sa skjer å jeg liker å tro at vi kanskje blir litt sterkere etter man har opplevd det.
Tok mye trøst i det at vi faktisk kunne bli gravid:Heartred
 
Back
Topp