Stikk i livmoren

• Trådstarter Trådstarter Asdfklmno
  • Opprettet Opprettet
A

Asdfklmno

Guest
Har ikke hatt mye murringer eller særlig ligamentsmerter siden uke 6/7. Men de siste dagene har jeg kjent mere stikk, både i livmorområdet, lenger opp og litt lynende bølger som går over hele nedre mageregionen. Har jo hatt litt strekkefølelse i livmora, men ikke sånn som dette. Blir så redd for at det er opptakten til rier og SA :(
Så en frisk spire på mandag, og fortsatt litt blodansamling i livmora, men har bare spottet pittelitt lysebrunt siden mandag. Det er mindre enn det noen gang har vært de siste 5 ukene.
Er det noen som har beroligende ord eller opplevelser? Er rundt 11 uker nå, og har fått ny ul-time på mandag om halvannen uke. Vil så gjerne at det skal gå bra denne gangen.

Jeg er 13+3 nå og har kjent stikking i livmor så og si hver dag den siste uken. Har vært på UL i dag, og alt var i skjønneste orden :) Det er nok bare ligamentamerter. Ikke uro deg :)

Har det samme og fikk se mini hoppe 13 ganger på 1 min idag ;) føles ut som den er utrustet med kniver og knappenåler ;) er 12+2

Har det samme og fikk se mini hoppe 13 ganger på 1 min idag ;) føles ut som den er utrustet med kniver og knappenåler ;) er 12+2

Haha, tror jammen jeg skal sende inn litt plaster så han kan stoppe blødningene en gang for alle :hilarious:

Så godt å se vi er flere... her har det også "stikki" i dag, nesten som man skulle tro at noen satt og kløyp meg kontinuerlig i livmora. Er 11+4. Mistet i uke 17 i vinter, så kjenner jeg blir litt bekymra. Jeg får god oppfølging, så skal på UL i morgen igjen, så velger å tro at alt er bra og at lille bønna turner rundt da:smiley-bounce012

Har også stikking i livmora, men er forstoppet, så har egentlig tenkt at det har vært luftsmerter..

Fikk nettopp et så vondt stikk at jeg måtte sette fra meg kaffekoppen og puste litt... er nok mye strekking som pågår.

Da er det hvertfall ikke bare meg :p og stikkingen er jo ikke konstant, ble bare litt bekymra da det var mer intenst i går enn tidligere. Men nå kjenner jeg tydelig kanten av livmoren et par cm over skambeinet, og det skal vel noe til at denne voksinga ikke kjennes :)

Heisann dere! Dere sier dere kjenner stikking i livmora, dette kjenner jeg ikke noenting til. Jeg er 11 uker idag. Har menssmerter hver eneste dag, er dette normalt? Det er egentlig alt jeg kjenner til der nede. Vanlige menssmerter liksom....

Jeg føler jeg har både stikkinger i livmor og litt "menssmerter" tidvis.

Heisann dere! Dere sier dere kjenner stikking i livmora, dette kjenner jeg ikke noenting til. Jeg er 11 uker idag. Har menssmerter hver eneste dag, er dette normalt? Det er egentlig alt jeg kjenner til der nede. Vanlige menssmerter liksom....

Tror både menssmerter og stikking er veldig normalt. Hvertfall når vi er så mange som opplever det :)

Back
Topp