Fødselskurs

Noelialita

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Desemberskatter 2016
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
Marsmagi 2025
Hei!
Sambo og meg skal på fødselskurs idag på fødeavdelingen her på sykehuset. Det varer fra 18.00-21.00 :-) Eneste er at vi vet ikke hva kurset går ut på. (Vet det er omvisning på fødestue osv)
Har noen av dere vært på fødselskurs før, og hva gikk det ut på da? :D

Hei!
Sambo og meg skal på fødselskurs idag på fødeavdelingen her på sykehuset. Det varer fra 18.00-21.00 :) Eneste er at vi vet ikke hva kurset går ut på. (Vet det er omvisning på fødestue osv)
Har noen av dere vært på fødselskurs før, og hva gikk det ut på da? :D
Vi gikk igjennom alt med fødsel. Smertelindring, fødestillinger, hva som skjer med kroppen, partners rolle osv. Veldig greit med omvisning på føden ogsåb:)

Vi gikk igjennom alt med fødsel. Smertelindring, fødestillinger, hva som skjer med kroppen, partners rolle osv. Veldig greit med omvisning på føden ogsåb:)
Høres ut som det samme som her. Satte mest pris på snakket om ammingen og tiden etter fødsel :) Kurset har også åpnet opp for samtaler om ting i hjemmet som ellers har vært litt vanskelig å snakke om, så jeg er veldig glad for at vi dro. Men selve kurset kunne nok vært lagt opp mye bedre rent pedagogisk ;)

Vi skal nå på torsdag, men det er på helsestasjonen fra 16-20.30. Og så er det samtale og omvisning på sykehuset senere :)

Åjaa, ja det høres veldig greit ut. Jordmor har ikke snakket noe om noe av dette så jeg vet svært lite om det, så håper de går gjennom dette da :-)

Høres ut som det samme som her. Satte mest pris på snakket om ammingen og tiden etter fødsel :) Kurset har også åpnet opp for samtaler om ting i hjemmet som ellers har vært litt vanskelig å snakke om, så jeg er veldig glad for at vi dro. Men selve kurset kunne nok vært lagt opp mye bedre rent pedagogisk ;)

De har et annet kurs for amming på helsesstasjonen her som jeg skal på i november, så vet ikke om fødselskurset går så mye inn på det :-)

Vi skal nå på torsdag, men det er på helsestasjonen fra 16-20.30. Og så er det samtale og omvisning på sykehuset senere :)

Det høres jo veldig spennende ut :-)

Back
Topp