Nei det pleier jeg ikke å gjøre, men fristet med en hvil nåKjæresten hat tatt med seg sønnen min hjem til foreldrene sine idag, de skulle jobbe med noe, så er alene og det er stille her
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det pleier jeg ikke å gjøre, men fristet med en hvil nåKjæresten hat tatt med seg sønnen min hjem til foreldrene sine idag, de skulle jobbe med noe, så er alene og det er stille her
![]()
Se her ja! Her var jo dagboken din
Skulle ønske jeg også hadde kunne vært like aktiv! Her blir jeg kjempe kvalm med engang jeg får pulsen opp til 150. Dessuten er jeg trøtt og har null energi!
Krysser fingrene for det! Influensa og kvalme samtidig! Ikke så veldig fin kombinasjon.tenkte jeg kunne skrive litt her , å dele med dere andre
har desverre ikke fått trent noe særlig den siste uka , influensaen har tatt meg
så krysser fingrene at jeg er tilbake med styrketreningen i løpet av uka
Hva trener du når du trener ?![]()
Hehe .. nei , D er santKrysser fingrene for det! Influensa og kvalme samtidig! Ikke så veldig fin kombinasjon.
Volleyball er fast to ganger i uka. Ellers er det en del kondisjon; som jogging/løping, toppturer. Skulle ønske jeg klarte å få mer styrke, men dessverre er det min svake side. Spesielt siden jeg får tiden ikke er på noen treningssenter.![]()
Bra jobba med snusen6+1 og endelig i 7ende uke![]()
Formen er opp og ned da influensaen er kommet i husdet gikk kjempe fint på jobb i dag , helt til jeg kom hjem nå nettopp
nå føler jeg meg både slapp og kvalm
blir digg når samboeren kommer hjem å lager middag til meg
er på dag nr 13 uten snus , og har veldig lyst på , men skal klare å ligge unna
kjøpt meg 2 esker nikotinfri i løpet av 13 dager , å er megen imponert
har vært vant til å snuse ei eske om dagen
![]()
Har laget meg en eske der jeg putter 100,- hver gang jeg egentli skulle kjøpt snus , å har nå spart 1300,- som kommer godt med til babyutstyrtenkte jeg skulle spare til vognen jeg har siklet litt på
![]()
Hvordan er det med dere andre ?noen flere som slutta å snuse ?
Åh, så profesjonell er jeg ikke. Her er det mest for gøy, i tillegg til at vi deltar på uhøytidelige turneringer.Hehe .. nei , D er santhoster så man nesten kaster opp volleyball er digg , spilte i 7 år i 3. Og 2. Div helt til jeg fikk problemer med kneet :/ så fikk beskjed om å slutte
mange styrkeøvelser man kan gjøre hjemme , med kun egen kroppsvekt
synes man får mye raskere fremgang med styrke enn kondisjon
men er vell litt individuelt hva man trives og liker
![]()
Åh, så profesjonell er jeg ikke. Her er det mest for gøy, i tillegg til at vi deltar på uhøytidelige turneringer.
Vet at man egentlig kan gjøre det hjemme, men slit litt med motivasjonen å trene hjemme. Må liksom ut av døra for å trene.Har jo merket selv i tider hvor jeg har trent mye styrke, så blir også kondisjonsøktene også mye bedre. Men, men. Satse på at jeg blir litt bedre i form, slik at jeg får trent mer enn jeg har gjort til nå.
![]()
Så flink du erBra jobba med snusenJeg slutta forrige svangerskap for 2 år siden, har klart å holde meg etter fødsel og amming også
Jeg snuste en boks til dagen. Godt å bli kvitt uvanen!
Velkommen til å leseSe her ja! Her var jo dagboken din
Skulle ønske jeg også hadde kunne vært like aktiv! Her blir jeg kjempe kvalm med engang jeg får pulsen opp til 150. Dessuten er jeg trøtt og har null energi!
Jeg sovna, og våknet ikke før de kom hjem igjen 19.45! Var fortsatt trøtt da, så dette blir jo supertså herlig , godt at det er litt stille en gang i blandt
samboeren min har vært bortreist i helgen , å kommer hjem ikveld , blir godt å ha han hjemme igjen
men føler han ikke helt har skjønt hva det innebærer å være gravid
![]()
det burde jeg gjort med sjokoladepengerSå flink du er som sparer snuspengne, det var kjempelurt!![]()

Jeg også.., men foreløpig bruker jeg alt på sjokolade...det burde jeg gjort med sjokoladepenger![]()
Deili !! Det er lov å være litt trøttJeg sovna, og våknet ikke før de kom hjem igjen 19.45! Var fortsatt trøtt da, så dette blir jo supertJa det er ikke så lett for dem å skjønne, de har jo ikke begrep på hvordan det føles på kroppen.
Så flink du er som sparer snuspengne, det var kjempelurt!![]()
Sjokolade er min favoritt også å ikke minst smågodtJeg også.., men foreløpig bruker jeg alt på sjokolade...
Haha jepp, her ogsåSjokolade er min favoritt også å ikke minst smågodt
åååå, må prøve innføre at det ikke skal finnes godteri her annet enn i helga. Lever alt for farlig med det der...Sjokolade er min favoritt også å ikke minst smågodt
Jeg sliter midt i uka og helgene jeg også. Men spiser så store mengderåååå, må prøve innføre at det ikke skal finnes godteri her annet enn i helga. Lever alt for farlig med det der...
Jeg ogsåDu er ikke alene, Lille prikk. Derfor jeg må prøve innføre at det kun skal finnes i hus i helga og ikke på hverdagene...