Lei av å blø

• Trådstarter Trådstarter Asdfklmno
  • Opprettet Opprettet
A

Asdfklmno

Guest
Er det noen her som har opplevd blødninger gjennom hele svangerskapet?

Er i uke 10 nå, og har blødd hver dag siden uke 5. Noen dager bare spotting med litt lysebrunt, andre dager mer brunt/ rødt blod og fire ganger styrtblødninger med mye rødt blod som roer seg etter kort tid.
Har ikke hatt noen smerter, og normal HCG-stigning. Har fått bekreftet et hematom i livmoren for tre uker siden, og så at fosteret hadde normal utvikling. Blodprosenten er til og med fortsatt normal.
Men altså, hvor mye blod kan det være inni der?? Skal på ny ul på mandag, og kjenner det blir godt å se om det faktisk er et levende foster der.
Hadde MA/SA i uke 14 i sommer, og blødde altså ikke en dråpe i det svangerskapet før aborten og riene startet av seg selv.

Skjønner godt at det er tøft. Moren min blødde gjennom hele graviditeten med min søster og mye med min bror. Har også en venninne som har blødd mye i 2 svangerskap som har gitt friske barn. Det er jo utrolig tøft, men heldigvis kan det gå bra. Lykke til på mandag

Skjønner godt at det er tøft. Moren min blødde gjennom hele graviditeten med min søster og mye med min bror. Har også en venninne som har blødd mye i 2 svangerskap som har gitt friske barn. Det er jo utrolig tøft, men heldigvis kan det gå bra. Lykke til på mandag

Tusen takk❤️Fint å høre noen gladhistorier :)
Håper på det beste, men er veldig forberedt på at det kan være dårlig nytt.
Uansett deilig å vite at jeg får et svar på mandag, og det er med henvisning fra lege, så det blir heldigvis ikke så dyrt.

Vi er flere i samme båt. Ikke at jeg har blødd hver dag, men det er hver uke og jeg kjenner det er skikkelig slitsomt. Først fikk jeg høre at det nok var en polypp som gjorde det, men den ble fjernet for tre uker siden så det er jo ikke den som lager blødninger nå. Skal på ultralyd på torsdag (er 10 uker på vei i dag, og så hjertelyd og aktivitet på minien sist 8 + 5).

Håper på det beste for oss begge, og at vi får svar på hva det er som fører til alle disse blødningene ... Her har det også vært alt fra styrtblødning til spotting av brunt.

Vi er flere i samme båt. Ikke at jeg har blødd hver dag, men det er hver uke og jeg kjenner det er skikkelig slitsomt. Først fikk jeg høre at det nok var en polypp som gjorde det, men den ble fjernet for tre uker siden så det er jo ikke den som lager blødninger nå. Skal på ultralyd på torsdag (er 10 uker på vei i dag, og så hjertelyd og aktivitet på minien sist 8 + 5).

Håper på det beste for oss begge, og at vi får svar på hva det er som fører til alle disse blødningene ... Her har det også vært alt fra styrtblødning til spotting av brunt.

Ja, det er skikkelig slitsomt ikke å vite hvilken vei det går i så mange uker.
Har vært alt av farge og mengde i skalaen brunt til rødt, men som regel kommer det mye i puljer for så å bli mer som spotting.

Håper vi får noen positive svar til uka begge to :)❤️
Er utrolig spent på om det er noe som lever der inne. Et eller annet er det hvertfall i og med at HCG er så høy.
Klem til deg❤️

Har en venninne som hadde blødninger i alle 3 svangerskap og ho har 3 herlige barn.. Men det er utrolig nervepirrende :( klem til dere!

Tusen takk for positiv historie. :) Må klamre seg litt til sånt nå, for jeg gidder ikke å tenke det verste hver dag heller. Da hadde jeg ikke fått gjort noe som helst :p
Klem

Ja, det er skikkelig slitsomt ikke å vite hvilken vei det går i så mange uker.
Har vært alt av farge og mengde i skalaen brunt til rødt, men som regel kommer det mye i puljer for så å bli mer som spotting.

Håper vi får noen positive svar til uka begge to :)❤️
Er utrolig spent på om det er noe som lever der inne. Et eller annet er det hvertfall i og med at HCG er så høy.
Klem til deg❤️

Ja vi får håpe det. Om jeg nå skulle miste så syns jeg at det bare kan skje, fremfor å dra ut i evigheten - blir jo smågal av dette! Men håper virkelig det går bra, har jo vært mange eksempler på det tidligere. Er jo endel ting som kan forårsake blødninger som ikke har betydning for graviditeten. Her også kommer blødningen mer puljevis, og så noe spotting i dagene etterpå.

Krysser fingre for at du får gode nyheter i morgen! :D Jeg må smøre meg med tålmodighet helt til torsdag. *sukk*

Ja vi får håpe det. Om jeg nå skulle miste så syns jeg at det bare kan skje, fremfor å dra ut i evigheten - blir jo smågal av dette! Men håper virkelig det går bra, har jo vært mange eksempler på det tidligere. Er jo endel ting som kan forårsake blødninger som ikke har betydning for graviditeten. Her også kommer blødningen mer puljevis, og så noe spotting i dagene etterpå.

Krysser fingre for at du får gode nyheter i morgen! :D Jeg må smøre meg med tålmodighet helt til torsdag. *sukk*

Fikk se en sprell levende bamsemums på ul i dag ❤️❤️ Men har en blodansamling som gir økt fare for abort. Får bare håpe på det beste og at blødningene stopper snart! Fikk ny time om 2 uker igjen!
Håper du får like gode nyheter på torsdag ❤️

Fikk se en sprell levende bamsemums på ul i dag ❤️❤️ Men har en blodansamling som gir økt fare for abort. Får bare håpe på det beste og at blødningene stopper snart! Fikk ny time om 2 uker igjen!
Håper du får like gode nyheter på torsdag ❤️

Så bra du fikk se sprell levende bamsemums! <3 Håper blødningene gir seg hos deg, og at alt går bra. 2 uker er jo ikke så lenge, og da satser vi på at du får se en sprell levende mini da også. :D

Så bra du fikk se sprell levende bamsemums! <3 Håper blødningene gir seg hos deg, og at alt går bra. 2 uker er jo ikke så lenge, og da satser vi på at du får se en sprell levende mini da også. :D

Ja, føler meg roligere for at det skal gå bra!
Hvordan går det med deg? Har du blødd noe mer?

Ja, føler meg roligere for at det skal gå bra!
Hvordan går det med deg? Har du blødd noe mer?

Nei, det ble bare med det som kom lørdag heldigvis. Er visst en ukentlig greie for min del, har gått mellom 5 og 7 dager mellom hver blødning (har spottet litt i etterkant av blødningene, men det er nok bare rester). Merkelige greier ... Håper og tro det har gått bra da. :)

Og det skreiv jeg visst for tidlig, for nå startet det igjen. Må torsdag komme brennkvikt!

Og det skreiv jeg visst for tidlig, for nå startet det igjen. Må torsdag komme brennkvikt!

Huff, sånn har det vært for meg også. Når jeg trordet har roet seg, så begynner det igjen. Får håpe det er like uskyldig for oss begge :) ❤️ Hvor langt er du på vei nå?

Uff, det tar sånn på å oppleve blødninger. Krysser fingre for at det er uskyldig!❤️

Ja, veldig. Håper på det samme.

Huff, sånn har det vært for meg også. Når jeg trordet har roet seg, så begynner det igjen. Får håpe det er like uskyldig for oss begge :) ❤️ Hvor langt er du på vei nå?

En skal visst ikke begynne å slappe av og tro det går over nei. Hmpf. Jeg er 10 + 2 i dag. Du da? Om jeg ikke husker helt feil så er du litt lengre på vei enn meg?

Ja, veldig. Håper på det samme.

En skal visst ikke begynne å slappe av og tro det går over nei. Hmpf. Jeg er 10 + 2 i dag. Du da? Om jeg ikke husker helt feil så er du litt lengre på vei enn meg?

Nei, farlig å si at det har stoppa gitt!
Jeg er 10+4, så vi er nesten likt :)
Får håpe dagene til torsdag går raskt, vet veldig godt hvor nervepirrende det er å gå rundt å vente. Så lenge du ikke har smerter er det nok uskyldig.

Nei, farlig å si at det har stoppa gitt!
Jeg er 10+4, så vi er nesten likt :)
Får håpe dagene til torsdag går raskt, vet veldig godt hvor nervepirrende det er å gå rundt å vente. Så lenge du ikke har smerter er det nok uskyldig.

Da er vi nesten likt ja. Har heldigvis ikke smerter (annet enn at jeg får litt vondt i magen med en gang jeg ser blodet da, men det er en litt annen magevondt gitt :p ), og det er ikke store mengder, men nok til at jeg blir bekymret. Stoppa like brått som det kom også denne gangen. Dog, når jeg nå har skrevet det så blir det sikkert mer utover kvelden. :p

Samme her. 2,5 uke siden sist og endelig begynt å slappe av, og så kom det ny blødning igjen

Back
Topp