Vondt å snu seg om natten?

TLC2016

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Tips:
Jeg har vært på jysk og kjøpt sateng sengetøy til en billig penge (skikkelig lækkert -NOT haha) og ligger oppå dynetrekket nå. Det er så glatt at jeg sklir fra side til side nærmest uten friksjon og det er så mye bedre å snu seg nå. (En liten linselus på 1.5 som er litt småsnufsen i dag snek seg visst med på bildet :) )
ImageUploadedByBV Forum1476688269.436506.jpg
 
Haha, maks harry, men helt sikkert praktisk ja. Nesten så jeg må vurdere det selv :)
 
Åh takk!! Dette tenkte jeg på i natt faktisk, det gjør så vondt å snu meg på natten, for å ikke snakke om hvor lang tid det tar :eek:
Må få meg dette lakenet:p
 
Føles ut som at jeg skal knekke nakken når jeg skal snu meg :p så det var en god idé :D
 
Ja, det gjør virkelig ting enklere. Jeg har lånt et sånt sklilaken man får låne på hjelpemiddelsentralen og jeg synes faktisk dette dynetrekket fungerer vel så godt. :)

Åh takk!! Dette tenkte jeg på i natt faktisk, det gjør så vondt å snu meg på natten, for å ikke snakke om hvor lang tid det tar :eek:
Må få meg dette lakenet:p
Det er faktisk dynetrekk for jeg fant ikke laken i sånt stoff. Men det funker nesten bedre, vil jeg tro, for når jeg legger det dobbelt sklir lagene så godt mot hverandre.
 
Ja, det gjør virkelig ting enklere. Jeg har lånt et sånt sklilaken man får låne på hjelpemiddelsentralen og jeg synes faktisk dette dynetrekket fungerer vel så godt. :)


Det er faktisk dynetrekk for jeg fant ikke laken i sånt stoff. Men det funker nesten bedre, vil jeg tro, for når jeg legger det dobbelt sklir lagene så godt mot hverandre.
Det hørtes enda bedre ut!:)
 
Litt vondt, mest tungt :)
Keiko har strandet :p
 
Det blir bare verre og verre nå. Sykt vondt i symfysen når jeg må snu meg på natten. Snu meg må jeg ofte for får så vondt i hoftene. Nei, nå er jeg skikkelig lei...
 
Det blir bare verre og verre nå. Sykt vondt i symfysen når jeg må snu meg på natten. Snu meg må jeg ofte for får så vondt i hoftene. Nei, nå er jeg skikkelig lei...
Huff, føler virkelig med deg! Jeg hadde symfysesmerter med nr.2. Har du prøvd dynetrekktipset?
 
Huff, føler virkelig med deg! Jeg hadde symfysesmerter med nr.2. Har du prøvd dynetrekktipset?
Nei, har ikke prøvd det. Skal se om jeg får kjøpt meg noe liknende. Blir nesten desperat av ikke finne en stilling å hvile i. Har så mye respekt for de som har det verre enn meg og forsåvidt alle gravide!
 
Synes det er vondt å i det hele tatt ligge om natten. Skuldrene begynner å bli ganske slitne nå...
 
Back
Topp