Apper i svangerskapet

Perlemoren

Flørter med forumet
Hvilke apper bruker dere nå i forbindelse med svangerskapet? Jeg bruker BVGravid, Gravid og Baby, Mammanett, The Bump og Ovia. Jeg syns de utenlandske er litt hysteriske egentlig, takke meg til nordisk nøkternhet.

Sent from my iPad using BV Forum

Hvilken app er det man får sånne søte filter på magebildene, eller babybildene? Rammer og noe greier med hvor langt man er på vei? Den vil jeg ha :)

Hvilken app er det man får sånne søte filter på magebildene, eller babybildene? Rammer og noe greier med hvor langt man er på vei? Den vil jeg ha :)
Baby pics :) jeg tar bilde på morgenen hver uke når jeg kommer i ny graviditetsuke, og legger på hvor langt jeg er på vei. Gøy å se etter endringer :)

Baby pics :) jeg tar bilde på morgenen hver uke når jeg kommer i ny graviditetsuke, og legger på hvor langt jeg er på vei. Gøy å se etter endringer :)
Jag tenkte å gjøre det samme, men skal vente til det begynner å skje litt endringer :p

Jag tenkte å gjøre det samme, men skal vente til det begynner å skje litt endringer :p
Ser ikke noe til daglig, men ser litt forskjell på hvert bilde :) så da får jeg litt sånn "oj! Det skjer jo faktisk noe inni hær" :)

Ser ikke noe til daglig, men ser litt forskjell på hvert bilde :) så da får jeg litt sånn "oj! Det skjer jo faktisk noe inni hær" :)
Hihi må kanskje bare begynne å ta bilder nå da :p

Det er gjerne sånn at man ikke ser det før man får bildene etter hverandre...

Må man ha den versjonen som koster penger for å få lagret bilder med vannmerker? Får det ikke til jeg :s
Er litt usikker... jeg har kjøpt min versjon. Kjøper aldri apper, men jeg var så gira når jeg skulle lage overraskelse til sambo, også blir jeg jo å bruke den ei stund ;)

Back
Topp