Hvilke servis samler du på?

Ccaa

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
Hvilke servis samler du på eller hva ønsker du deg?

Last edited:
Jeg samler på måkeservice dansk porselen. Ønsker med Disney og dnt sitt porselen

Samler bare på Partitur fra Christiania Glassmagasin foreløpig.
Kunne veldig gjerne tenkt meg Disney juleserviset :)

Mannen har arvet et fint, gammelt Egersund-service som vi har noen deler av, og forsøker å samle for å komplettere.

Vi har Hvit Lilje servise :)

Har ikke en funnet servis som jeg har lyst til å samle
Jeg fant et som heter cosmic men de slutta å selge det etter at jeg hadde kjøpt 4 av hvert :( nå får jeg bare bestilt fra england. men det vil jeg ikke :(

Er det vannskelig å finne deler til det?

Både og´. Vanskelig å finne noe som er helt og ikke har blitt skår i eller krakelert, i tillegg er det svindyrt...

Lagt inn søk på finn du eller, på ditt service? Kan jo hende noen selger sitt innimellom, og på loppiser. ;)

Både og´. Vanskelig å finne noe som er helt og ikke har blitt skår i eller krakelert, i tillegg er det svindyrt...

Lagt inn søk på finn du eller, på ditt service? Kan jo hende noen selger sitt innimellom, og på loppiser. ;)
ja, er det som er faren med samle paa noe man maa kjope brukt. egersund er jo dyrt :p

ja. jeg ser alltid etter det paa loppis og paa finn innimellom, men det er saapass nytt servise at de som har kjopt det ikke har byttet det ut enda tror jeg.

Ja, da blir det litt verre. Men det finnes folk som bytter service like ofte som andre bytter undertøy, så kan jo hende du lykkes snart. Hvis ikke får du ta turen over sjøen da. ;)

Ja, da blir det litt verre. Men det finnes folk som bytter service like ofte som andre bytter undertøy, så kan jo hende du lykkes snart. Hvis ikke får du ta turen over sjøen da. ;)
Håper det :) må det ikke tolles ?

Angelina fin servise, og gammeldags jul som juleservise :) har fullt av juleservise men må supplere med litt mer dekkinger :)

Samler på maria montezami settet

Back
Topp