Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Janus (bogerud) har mange hvert år.Sliter så med å finne i 98 som ikke er body. 92 var enda verre. Alle butikker sier de har hatt, men det blir fort utsolgt. Burde kanskje kjøpe inn flere da - masse bodyer igjen.
Noen som vet om på nettsider? Ull eller ull/silke eller ull/bambus.
Det er ikke i nærheten av meg.Janus (bogerud) har mange hvert år.
Har sett på de. Hun passer 92, men det holder ikke lenge derfor kjøper jeg 98. 104 blir for stort.Jeg kjøpte trøye på Cubus i går i str. 98/104, og de virket nærmere 98 enn 104 i størrelsen. Longsene er kjempestore, men trøyene er ikke. Bare et tips hvis du leter etter 98![]()
Har ikke janus nettside? Tror det....Det er ikke i nærheten av meg.
Har vært på alle butikker i mitt område uten hell - derfor trenger jeg forslag til nettsider.
Ja på janus har de fine, takkHar ikke janus nettside? Tror det....
Ellers har nameit ullbodyer. Om du ikke har nameit der du bor, kan du enkelt bestille på nettsiden deres . Kommer på 3-5 dager
Ja på janus har de fine, takk
Name IT har ikke trøyer
De har trøyer, har slike selv vi.Ja på janus har de fine, takk
Name IT har ikke trøyer
Finner ikke på name IT sine sider.Joda de har rene ulltrøyer i str 98, sånn blondeull, i 4 ulike farger![]()
Finner ikke på name IT sine sider.
I butikkene var det flere kjempefine med blonder og blomstrete - men kun body. Eller i ull/bommull
Under undertøy ja... TakkSe linken min over, flere ulike på siden der![]()
Sparkjøp har tom TrineHer er det motsatt. Finner kun ulltrøyer fra 98 og vil ha body![]()
Sparkjøp har tom Trine
Så braHar hamstret alle derfra. Takk <3