Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ser denIngen erfaring med de, og har egentlig ikke sett så mye om de på tøybleiesnakken heller.
Men vil anbefale deg å kjøpe inn flere forskjellige merker i starten, slik at du får prøvd litt av hvert. Når du så har fumnet favoritten, kan du gå til storinnkjøp av denne. Barna er så forskjellig på passform, tissemengde osv, så her er absolutt ingen fasit![]()
Har du btw tips til andre billige merker da? Som amatør vil jeg begynne med ai1 eller ai2, kanskje jeg avanserer etterhvertIngen erfaring med de, og har egentlig ikke sett så mye om de på tøybleiesnakken heller.
Men vil anbefale deg å kjøpe inn flere forskjellige merker i starten, slik at du får prøvd litt av hvert. Når du så har fumnet favoritten, kan du gå til storinnkjøp av denne. Barna er så forskjellig på passform, tissemengde osv, så her er absolutt ingen fasit![]()
Nå har jeg vært inne å fylt handlekurven på alvababyAlvababy er kjempepopulærtDe fåes kjøpt på ebay, og koster ca 50,-/stk. Det er flere typer av disse. Lillegull tøybleier har også økonomi-bleier til under hundrelappen, både lomme og aio. Ellers kan du prøve deg på brettiser - gulpekluter med ullsperrelag
![]()
Jeg har kun brukt ebay, og der har alt vært tipp topp med både betaling og leveringNå har jeg vært inne å fylt handlekurven på alvababy
Det er altså trygt å betale og varene kommer frem?? Hehe jeg er naturlig skeptisk![]()