Sprinkelseng eller vugge?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Kommer ikke til å stresse med å skaffe med sprinkelseng. Brukte det ikke de første månedene sist gang :)

Min erfaring er at vugga vokser de raskt utav da den er skummel når babyen begynner å rulle.
Vi har sprinkelseng, og liten lekegrind i stua :) Lekegrinden har heve / senke funksjon på bunnen slik den kan senkes og brukes til sikring og lek når barnet blir eldre.

Vi hadde tullemor i sengen vår i babynest den første tiden vi, tenker å gjøre det denne gangen også :)

Hehe, blir denne babyen som storesøsteren kommer hverken vugga eller sprinkelsenga brukt noe særlig iallefall de første 6 månedene :p

Bare sprinkelseng.

Bedside Crib på rommet vårt og Leander vugge på stua :) Jenta vår ville ikke ligge i vugge, så hun sov i babyrede i sofaen på dagtid (fram til hun ble mobil) ;)

Har fått vugge av den kommende mormoren, så den blir til å ha i stua.

På rommet skal vi ha side by side seng, med mulighet til å gjøre om til hel sprinkel seng :)

Blir nok sprinkelseng på rommet, selvom jeg egentlig kunne tenke meg bedsidecrib, men soverommet er for smalt :grumpy: Og lekegrind i stua. Storesøster hadde vugge i stua, men sov stort sett på sofaen eller i vogna.

Sprinkelseng på soverommet, tenker nok vugge eller lekegrind i stua. Vi har hund så jeg kjenner det er "tryggest" med lekegrind, har lyst på en som man kan heve/senke bunnen på.

Sprinkelseng på soverommet, tenker nok vugge eller lekegrind i stua. Vi har hund så jeg kjenner det er "tryggest" med lekegrind, har lyst på en som man kan heve/senke bunnen på.
Takk for påminnelse.. Vi hadde lekegrind med dei andere. Litt tryggere kanskje ja..

Takk for påminnelse.. Vi hadde lekegrind med dei andere. Litt tryggere kanskje ja..

Kan aldri stole 100% på dyr er nå min tanke ;) Selv om han er aldri så god, og snill med alle oss :happy:

Kan aldri stole 100% på dyr er nå min tanke ;) Selv om han er aldri så god, og snill med alle oss :happy:
Helt enig. Han hunden vi hadde da kunne vi ikkje stole på nei. Godeste voffsen vi har nå kjem mest sannsynlig til å sleike ho ihjel og forsøke å komme seg opp i vugge, haha!

Back
Topp