Dere som har født før - årstid

Eskimonika

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Noen av dere juni-jentene som har sommerbaby fra før av?

Jeg fikk en vinterbaby i januar forrige gang, for snart 11 år siden...:D

Tiden flyr. Jeg har også bare hatt vinterbaby.
Vet ikke hvordan det er å ha nyfødt om sommeren annet enn at det blir mer utetid og mindre klær...

Fikk i august forrige gang. Sommerbaby trenger vel ikke de tykkeste klærne, men de skal jo ikke ligge i direkte sollys så klær må de jo ha:)

Her er det 2 mars barn fra før :) så dette blir helt nytt:)

Minste mi er født 23 mars, så var ikke helt nyfødt på sommeren. Men ganske liten alikevel.
Og da sommeren 2014, som var sååå varm og en baby som var/er kjempe varm av seg, så måtte vi sitte mest inne da det ble for varmt ute... Hun lå mest inne i bare bleia:)

Fikk i august forrige gang. Sommerbaby trenger vel ikke de tykkeste klærne, men de skal jo ikke ligge i direkte sollys så klær må de jo ha:)
Selvfølgelig, men tenker at om det blir "ordentlig" sommer så kan det hende det holder med bleie i skyggen, evt et lett teppe. Ordentlig skygge/solskjerming tar jo sola.

Har to vinterbarn fra før. Tenker at det blir spennende med sommerbaby, bare dumt at h*n ikke kan arve så mye klær etter de andre, da de bodde i ull de første månedene..

April baby fra før.. Helt perfekt temperaturmessig, hadde noe ull og noe bomull. :)
Tenker at det blir litt mindre ull og mer bomull denne gangen, er ikke så kjempestor fare for den sinnsyke varmen i mai/juni i Stavanger. :p

Juli 2014 her ikke noe problem :)

Novemberbaby her :) Gleder meg til sommerbaby, med mulighet for å se babyen i vogna istedet for bare en diger voksipose :D

Minste mi er født 23 mars, så var ikke helt nyfødt på sommeren. Men ganske liten alikevel.
Og da sommeren 2014, som var sååå varm og en baby som var/er kjempe varm av seg, så måtte vi sitte mest inne da det ble for varmt ute... Hun lå mest inne i bare bleia:)
Fødte 5 april samme året. Det var en grusom sommer. Låg inne i bare bleia foran vifta dag ut og dag inn!

Back
Topp